Gyorsan teret nyert az okostelefonon keresztül igényelhető személyi kölcsön. Mobilbankon keresztül tavaly augusztus óta lehet személyi kölcsönt igényelni, az első évben összesen 9600 személyikölcsönt-folyósítás történt összesen 12,7 milliárd forint értékben. Az érintettek átlagosan 1,4 millió forintos személyi kölcsönt kaptak, 30 százalékuk nő, 70 százalékuk pedig férfi. A K&H folyamatosan fejleszti digitális megoldásait, a K&H mobilbankon elérhető személyi kölcsön is egyike azon innovációknak, amik megkönnyítik a mindennapi bankolást.
A koronavírus-járvány miatt a lakossági hitelezés elmúlt években látott ütemes növekedése lelassult, az online és digitális megoldások azonban felértékelődtek, így a K&H tavaly augusztus óta elérhető, mobilbankon és ebankon keresztül igényelhető online személyi kölcsöne is. Ennek segítségével a bank mobillal rendelkező, digitálisan aktív ügyfelei számára lehetővé vált, hogy mobiltelefonjukon keresztül – akár az otthoni foteljükből – igényelhessenek kölcsönt.
Kik ők?
“A megoldás népszerűvé vált: az első évfordulóra már összesen 9600 folyósítás történt, összesen 12,7 milliárd forint értékben, ebből 6000 személyi kölcsönt folyósítottunk augusztus közepéig, közel 8,5 milliárd forint értékben. Átlagosan egy-egy mobiltelefonos igénylő 1,4 millió forint hitelhez jutott” – mondta Árva András, a K&H Bank lakossági marketing szegmens főosztályvezetője. Hozzátette: „Külön örülünk annak, hogy az ügyfelek 97 százaléka kifejezetten elégedett volt a folyamattal és már minden második ügyfél digitálisan igényli a kölcsönt.”
A bank összesítéséből kiderül az is, hogy
- az érintettek átlagéletkora 35 év,
- 30 százalékuk nő, 70 százalékuk pedig férfi,
- 50% százalékuk házas,
- 79 százalékuk a K&H-s mobilapplikáción keresztül kérte a K&H online személyi kölcsönét,
- a hiteligénylés célja leggyakrabban a lakáscélhoz kapcsolódik.
A K&H szakembere közölte: “Az online személyi kölcsön iránti kereslet részben annak köszönhető, hogy akár öt percen belül megérkezhet a kért összeg az igénylőhöz. “