Charlotte Miles és Elmer Chin Woei Njap 2024 szeptemberétől a csehországi, magyarországi és szlovákiai régió vezetőiként erősítik tovább az IKEA vállalatot és a pozitív vásárlói élmény kialakítását.
Charlotte Miles (a nyitóképen) lett az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia új regionális kereskedelmi vezetője. Ebben a pozíciójában Charlotte a kereskedelmi stratégiáért felelős vezetőként irányítja a marketinget, az eladást, a vevőkapcsolatokat, valamint az éttermi és a lakberendezési részlegeket, az IKEA of Swedennél nemrég új munkakörbe került Myriam Ruffo utódjaként.
„Megtiszteltetés számomra, hogy az IKEA jövőképéért dolgozhatom – hogy szebb hétköznapokat teremtsünk a vásárlóink számára Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában” – nyilatkozta Charlotte Miles. „A kereskedelmi növekedésünket célzó törekvéseink irányítása izgalmas kihívás számomra, és alig várom, hogy megkezdhessem a közös munkát a tehetséges csapatunkkal. Legfontosabb céljaink változatlanok: nagyszerű vásárlói élmény élményt kívánunk nyújtani, miközben termékeinket megfizethető és elérhető áron tartjuk és elősegítjük a fenntartható növekedést. Idén már eddig is nagy lépéseket tettünk ennek megvalósításáért több száz termék árának csökkentésével és az új „teljes körű alvási megoldás” ajánlatunkkal, de ez még nem minden.”
Elmer Chin Woei Njap szeptember óta az említett három ország Area Managere. Elmer feladata az áruházak működésének felügyelete és annak biztosítása, hogy a vásárlók a lehető legjobb élményt kapják mindenhol, ahol az IKEA jelen van. Eddig Erin Shi töltötte be ezt a pozíciót, aki nemrégiben az IKEA Portugália országos kereskedelmi vezetője lett.
„Évente közel több mint 8 millió látogató fordul meg magyarországi áruházainkban, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy mindenkinek, aki belép az ajtónkon, nagyszerű élményben legyen része, függetlenül attól, hogy hol és mikor látogat el hozzánk. Az egyik közelgő újdonság, amivel támogatjuk vásárlóinkat, az áruházainkban való egyszerű tájékozódásra fókuszál. Az eligazodás mindeddig jelentős kihívást jelentett a vásárlóink számára: 52 százalékuknak nehézséget okozott megtalálni a termékeket. A Kompass, az új digitális navigációs megoldásunk célja, hogy egyszerűen használható útmutatást nyújtson az IKEA alkalmazásban, az IKEA weboldalán és az áruházi csatornákon keresztül, biztosítva azt, hogy a vásárlók könnyen megtalálják, amire szükségük van, és ezzel javítsuk a vásárlási élményt. Az a célunk, hogy 2024 végéig a régió összes áruházában bevezessük a Kompasst.”