Új termék bevezetését és bejáratott márka ismertségépítését támogatja az interaktív ügynökség.
A Neo Interactive nyerte a Mizo év eleji meghívásos tenderét, amely a Mizo Túródesszertismertségépítő kampányához, ezen belül is a digitális kommunikációhoz kapcsolódik. Ennek nyomán az ügynökség feladata a kreatívkoncepció digitális térre való adaptációja, valamint az online médiatervezés és -vásárlás volt.
A feladat több volt annál, hogy a key visualt az ügynökség „lefordítsa”, el kellett érni, hogy a kampány életre keljen a közösségi médiában is. A digitális eszközök kiválasztása során emellett szempont volt, hogy minél szemléletesebben lehessen bemutatni a megújult csomagolást és a színes termékpalettát. Erre a választ a látványos rich media megjelenések jelentették. A kampánnyal a fogyasztók március-áprilisban találkozhattak.
Egy másik meghívásos tender nyomán a neo látja el a Mizo Coffee Selectiontermékcsoport bevezetéséhez kapcsolódó digitális feladatokat is. Az ügynökség ebben az esetben is az online médiatervezésért és -vásárlásért felel, emellett feladata a kreatívkoncepció digitális felületeken való életre keltése is. A rich media megoldások mellett natív együttműködés is szerepel a kampány eszköztárában. Az új termékcsoporttal a Mizo a fiatalos, modern, elfoglalt fogyasztókat szeretné megszólítani.
A Mizo és a neo partnersége régre nyúlik vissza. Az ügynökség évekig üzemeltette a Mizo Persely hűségprogramot, valamint máig a neo felel a márka social media kommunikációjáért.