Május 4-én visszatérnek a televízióképernyőkre a CIB Bank tavaly bemutatott „Kommentátorok” elnevezésű reklámplatformjának állati karakterei. Brúnó, a kutya és Della, a cica 7 héten át lesznek láthatóak a pénzintézet új reklámfilmjében, és ezúttal is egy olyan szituációt vitatnak meg, amelyben a bank segítséget nyújt a család előrelépéséhez.
A két állati főszereplőt bemutató, az Ogilvy által 2017-ben felépített reklámplatform tavaly ősszel debütált, a mostani film a koncepció második eleme. Brúnó, a kutya nemcsak kedves, de mindig vidám és lelkes is, míg Dellát, a macskát fanyar humora, apró szurkálódásai teszik szórakoztatóvá. Az új reklámfilmben ezúttal azt vitatják meg, hogy vajon mire költik a gazdik a CIB Banktól kapott személyi kölcsönt: Brúnó abban bízik, hogy utazás lesz belőle, Della inkább fürdőszobafelújításra vagy nyelvtanulásra gyanakszik. A film végén azonban kiderül, hogy a kölcsönből ablakcsere lett, ami – bár az állatok szerint uncsi – összhangban van a CIB Bank azon törekvésével, hogy felelős, megbízható, józan és reális célokat támogató, és az ügyfelek valódi lehetőségeit megvalósító pénzügyi partner szerepét töltse be.
Így készült a reklám
„Ismét óriási élmény volt a két állati karakterünkkel forgatni, akik most is igazi színészi teljesítményt nyújtottak. Sőt, mivel az állatok ügyessége és lelkesedése már a tavalyi forgatás alkalmával is messze meghaladta a várakozásokat, most még nehezebb kihívás elé állítottuk őket: ezúttal sokkal dinamikusabb jelenetekben mutatkoznak meg, ráadásul a filmes szakmában megszokott dublőrök alkalmazása nélkül, egyedül teljesítették a rájuk váró feladatokat. A végeredmény pedig magéért beszél – mondta Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.