„Tervezd meg az első nyugdíjas heted” üzenettel indítja új nyolchetes integrált kampányát a Generali, amely reklámfilmje mellett egy nyereményjátékkal összekötött microsite-on keresztül hívja fel a fiatalabb korosztály figyelmét az öngondoskodás fontosságára.
Az aktivitást hosszú kutatási folyamat és a hazai vélemények felmérése előzte meg. Az Ipsos Instant Research eszközével 525 fős reprezentatív mintán keresztül a 25-55 éves korosztályban kereste a választ arra, milyen lesz nyugdíjasnak lenni. Az eredmény aggasztó volt: a rezignált beletörődéstől, a bizonytalanság érzésén át, a tehetetlen düh is megjelent, az 50 év fölötti korosztály pedig az életszínvonal csökkenésétől tartott leginkább.
Törekszünk ügyfeleink megismerésére, hogy jól szolgálhassuk ki az igényeiket életük különböző szakaszaiban, ezért ügynökségünkkel, az UP-pal közösen olyan koncepciót dolgoztunk ki, amelynek fókusza az öngondoskodás és a jövőre való felkészülés fontossága” – mondta el a kampány kapcsán Árr Mariann, a Generali Biztosító marketing és customer experience vezetője.
“Az aktív tervezés a fiatalok életének is része, legyen szó a következő buliról vagy egy utazásról. De kutatások és saját beszélgetéseink alapján arra jutottunk, hogy ha a távoli jövőről van szó, akkor passzívvá válunk. Ezt szerettük volna áthidalni, és a fiatal célcsoport számára jelen időbe átültetni. A kampány koncepciójához saját élményeinket is alapul véve kerestük, mik azok a pillanatok, amelyekre azt mondjuk, hogy “majd ha nyugdíjas leszek”. Így születtek meg a kampány karakterei: a gamer girl, aki végre minden játékát végigjátssza, a mindenből lekvárt főző foodie, a könyvmoly és a növényeket nevelő fiatal felnőtt. Az integrált kommunikáció mellett tervezünk egy magyar designer együttműködést is, hogy teljes legyen a millennial nyugdíjas look, de ez még maradjon meglepetés” – fejtette ki Nagyillés Amália, az UP Advertising Creative Directora a koncepció kapcsán.
Az életen át tartó partnerség a Generali globális márkaüzenete és ehhez kapcsolódik az idei nyugdíjbiztosítási kampányüzenet is. Az ehhez készült reklámfilmet influencermarketinggel és médiamegjelenésekkel is támogatják, illetve elindult microsite-juk, ahol arra keresik a választ, hogy mivel töltenéd az első nyugdíjas heted!
Goneth Jácint, az UP Advertising alapítója elmondta, hogy ez az első olyan kampány, ahol az összeköltözés után a cégcsoport ügynökségei együtt és teljes szinergiában kezelték a munkafolyamatokat a kutatástól egészen a megvalósulásig.
Készítők:
Generali
Marketing és customer experience vezető: Árr Mariann
Marketing Teamvezető: Varjú Péter
Marketing kampánymenedzser: Szalay Emőke
UP:
Head of creative: Goneth Jácint
Creative director: Nagyillés Amália
Art director: Eperjesi Rita
Copywriter: Horváth Dave
Stratéga: Halász Dóra
Senior project vezető: Czene Alexandra
Account: Hidvégi Anna
Tech Lead: Gyenes Péter
UX: Kelemen László
UI: Dudás Flóra
Média:
Head of Digital: Tájnel Gábor
Stratéga: Szántó Zsófia
Communications planner: Barna Éva
Média asszisztens: Cselényi Petra
1080pR Solution:
PR Account Manager: Matliák Mariann
Stáblista:
Producer: Kaldenecker Antal
Rendező: Bánk Attila
Gyártásvezető: Gálfi Csaba
Operatőr: Füzesi Tamás
Fotós: Nagyillés Szilárd
Berendező: Kardos Era
Stylist: Büksi Zsuzska
Smink/fodrász: Kotormán Anna
Technikus: Pamuki Bence