Index: januárban a látogatottsági verseny élén

Hírek

Az Indexet januárban naponta átlagosan 890 142 olvasó kereste fel, ezzel a látogatottsági lista első helyére került az év első hónapjában.

 

Az Indamedia cégcsoporthoz tartozó hírportál már tavaly év végén is erősen hajrázott, lendületét januárban is megtartotta, és összesen 18 napon szerezte meg a leglátogatottabb site címét. Az Index a többi napon is tartotta az iramot a hazai online kiadványokkal, így az év első hónapjában átlagban naponta több mint 890 ezer olvasót tudhatott magának a Gemius belföldi napi látogatottsági adatai alapján.

Az Indamedia-portfólió egy másik termékére is büszke lehet, a Femina ugyanis piacvezető női magazinként a legnagyobb hírportálokkal versengve januárban naponta átlagosan 644 964 belföldi látogatót tudhatott magáénak, ezzel a negyedik legolvasottabb hazai kiadvány pozícióját szerezte meg.

Az egyértelmű piaci vezető pozíciót jelzi, hogy a vezető kiadványunk, az Index megnyerte a januári látogatottsági versenyt, illetve hogy – egy óriási növekedés után – a Femina már stabilan a legnagyobb öt hazai site között foglal helyet” – mondta Ziegler Gábor, az Indamedia Network Zrt. vezérigazgatója.

A Femina tavalyi megújulását követően hamarosan egy kampánnyal népszerűsítik az női magazin felfrissült megjelenését és új arculatát. Az Index esetében is számos fejlesztés szerepelt a lapvezetés tervei között, melyek egy része már el is indult. Ezek között van az Index vizualitásának megújítása, valamint, hogy az új szakmai irányítással a hírportál visszatérjen régi hagyományaihoz, hogy minőségi ismeretterjesztő és szórakoztató tartalmakkal színesítse az oldalt, ugyanakkor továbbra is élen járjon a közéleti vonalon.

Az Index visszatérése a hazai látogatottsági verseny élére azért is figyelemre méltó, mert az újság napi átlagos látogatószáma eléri a tavalyi olvasottsági szintet, ugyanott tartunk tehát, mint egy éve. Ez számunkra egyértelmű jele annak, hogy nemcsak a kiadvány működését, hanem az újság napi olvasói bázisát is sikerült stabilizálnunk” – tette hozzá Starcz Ákos, az Index vezérigazgatója.

SOCIAL MEDIA