Készen vagy a TikTok fiókod regisztrációjával, posztoltál is, mégsem kattintanak többen a követés gombra? Bár érdemes követőket gyűjtened, a TikTokon nem kell óriási követőbázis, hogy nagyot tudj szólni. Hogy kapcsolatot alakíthass ki a közönségeddel, aktívnak kell lenned. Olvasd el a Webbyskill honlapján, hogyan kerülhetsz a reflektorfénybe.
TikTok-követők vásárlása? Felejtsd el! Magasabban lesz a számláló? Igen! Tényleges többen fogják nézni a tartalmaid? Nem! Eléggé átlátszó az is, ha pusztán egy-két komment árválkodik egy tízezres követettségű profilon. Tehát próbáld magadhoz vonzani a valódi követőket.
Szűkítsd a fókuszt! Sokan szeretnének minél nagyobb elérést, de sokszor az igazi megoldás, ha azokat szerzed meg, akik várhatóan érdeklődni fognak a terméked vagy szolgáltatásod iránt. Ismerd meg a célközönséged, és derítsd ki, mivel lehet megragadni a figyelmüket!
Legyél konkrét, és gondolkodj niche tartalmakban, meg is kérdezheted őket.
Figyelj arra, mikor posztolsz! TikTok-követők megszerzésénél nemcsak az számít, mit raksz ki, hanem az is, hogy mikor. Az Analytics segítségével nyomon követheted, mikor a legaktívabb a célcsoportod, és mikor posztoltad a legjobban teljesítő videóidat.
Kerülj be a ForYou-ba
Érd el, hogy megjelenjenek a tartalmaid a ForYou oldalon! Ez olyasmi, mint Instagramon az Explorer pages: itt a TikTok közvetlenül a megnyitás után ajánl tartalmakat a felhasználóknak. Teljesen egyedi, így nincs két egyforma ForYou oldal.
Használj hashtageket! Tegyél a posztjaidba minél több kapcsolódó hashtaget, így könnyebben kereshetőek lesznek a tartalmaid. Egy kis segítség: a TikTok posztoláskor felajánlja az aktuálisan trendingelő szavakat.
Használd a duett és a stitch funkciókat! Ezek lehetővé teszik, hogy más tartalomgyártókra reagálva posztolj, akár együtt is működhetsz velük. A duettel ezt osztott képernyőn teheted meg, míg a stitch funkciót használva több darabból fűzheted össze a videókat.
A videódat kommentelhetik, kritizálhatják, újraértelmezhetik – ezzel pedig újabb TikTok-követőket toborozhatnak neked.
Indíts kihívásokat és nyereményjátékokat! Itt bátran elrugaszkodhatsz a saját márkádtól vagy termékedtől, elég, ha valamilyen formában utalsz rá. Válassz olyat, amihez sokan tudnak kapcsolódni, így tovább is életben tartják.
Hirdess! Nem elég, hogy a célközönség és a lokáció alapján targetálsz, azokra is terjeszd ki a hirdetést, akik korábban már kapcsolatba léptek a tartalmaiddal. Még azt is követheted, hogy melyik hogyan teljesít.
Még mindig nem növekszik a követőtáborod? Ne keseredj el! Alkoss releváns, trendi, szellemes és minőségi tartalmakat, és hamarosan felkapnak majd!