A kampány és a brandfilozófia is arra sarkallja a fogyasztókat, hogy vegyenek vissza az intenzív tempóból, feledkezzenek bele a hétköznapi és megismételhetetlen pillanatokba, hiszen a Gösser is jobban esik lassan kortyolva. A 360 fokos integrált kampányban hangsúlyos szerepet kaptak a digitális és social csatornák, de a HEINEKEN Hungária Zrt. portfóliójába tartozó sörmárka ezúttal rendhagyó pr-megoldásokkal is kiegészítette aktivitásait.
Üzente az új kampányhoz készült TVC-k egyike, amely a Gösser és a POKET együttműködésének is alapját adta. Az ország számos pontján elhelyezett zsebkönyv automaták, valamint a webshop kínálatában ugyanis összesen ötszáz darab Rómeó és Júlia kiadványra került fel a Gösser – Merülj el a pillanatban! matrica, hogy a pillanatok minőségi átélésének fontosságára hívja fel a figyelmet.
Elmerülni Budapest pillanataiban
Kellemes élményekkel gazdagodhattak a Hosszúlépés.járunk? csapatával közösen szervezett Gösser sétákon a résztvevők, akik a második kerület titokzatos történelmi pillanatokat őrző macskaköves utcáin járva megismerhették a budai gyógyfürdők és a rózsák atyjaként ismert Gül Baba történetét. Ez a kezdeményezés az egyszerű sétát állította a középpontba, mint olyan lehetőséget, amellyel az emberek kikapcsolódhatnak és új kincseket fedezhetnek fel a környezetükben. Az öt alkalmas sétasorozat keretében három alkalomra jelentkezhettek augusztusban a II. kerületet bebarangolni vágyók a Gösser magyarországi Facebook oldalán, az utolsó két sétát pedig a HEINEKEN Hungária Zrt. munkatársainak dedikálta a vállalat, belső kommunikációs platformokon is erősítve a kampány kommunikációt.
Megállni és lazítani szabad
Hogyan szakadhatunk ki a mindennapi pörgésből? Akár úgy, hogy leülünk egy padra és elmerülünk a pillanatban. Erre hívják fel a figyelmet a II. kerületi Török utcai könyvtár előtt lévő padok, amelyek a Gösser márka támogatásával újultak meg, hogy nem csak a helyi közösség számára, de az arra járóknak is lehetőséget teremtsen a lelassulásra. Csak úgy, mint a márka által készített kisvideóban, egy hűsítő Gösser Natur Zitrone 0.0%-t kortyolgatva.
„A Gösser – „Merülj el a pillanatban!” kampány és az azt kísérő PR aktivitások célja az élet valódi értékeinek hangsúlyozása és a lassulásra való ösztönzés volt. A kezdeményezések által a Gösser nem csupán egy italt, hanem egy életérzést kínál, ahol az értékes pillanatok megélésére buzdítjuk a fogyasztókat. Megállni és lazítani szabad! Hiszen úgy gondoljuk ez kell ahhoz, hogy egyensúlyt teremthessünk a rohanó mindennapokban” – mondta Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs vezetője.