Ismét a Horvát Turisztikai Hivatal (CNTB) megbízásán dolgozik a médiaügynökség budapesti irodája.
A CNTB – lévén állami szerv – minden egyes évben tendert ír ki médiatervezésre és -vásárlásra. A MediaCom immár hatodik alkalommal dolgozhat a magyarországi kommunikációs feladatokon.
A Horvát Turisztikai Hivatal az egyes európai piacokon lokálisan dönt az ügynökségi partnerről. A MediaCom helyi irodái a magyar mellett ezúttal Lengyelországban és Szlovákiában nyerték el a megbízást. Ezek közül a MediaCom a szlovák piacon még sosem dolgozott a turisztikai ügynökségnek.
A CNTB éves kampányainak célja nem kizárólag az, hogy minél több potenciális látogatót érjenek el a kiemelt célpiacokon, hanem az is, hogy gazdagítsák a képet az ország turisztikai adottságairól. Ez az alapstratégia most sem változott.
A koronavírus természetesen hatással van az idei lehetőségekre, ugyanakkor a cél előkészíteni azt az időszakot, amikor megint lehet majd utazni. Ezért – folyamatosan vizsgálva a helyzet alakulását – már tavasztól több olyan kampánnyal készülnek, amelyek azt hangsúlyozzák: Horvátország biztonságos.
Fotó: Matthias Mullie, Unsplash