A lineáris és digitális videohirdetésekkel foglalkozó holland sales house, a Bionic Media legnagyobb részvényesévé vált az Atmedia. Az Atmedia, Magyarország legnagyobb multimédiás kereskedőháza 45 TV-csatornát képvisel – köztük olyanokat, mint a Discovery Networks, a Disney, a Viasat World, a legnagyobb magyarországi televíziós csoport, a TV2 valamint a közszolgálati adók –, továbbá egyértelműen piacvezető a rádiós és a jogtiszta videós tartalmak kínálatában. A Bionic Media hollandiai tematikus platformokat képvisel, többek között a Warner Media és az SPI csatornáit, az Insight TV-t és a Euronewst. Mindkét vállalat biztos abban, hogy együttműködésük révén fokozatosan nő majd a piaci részesedésük, illetve a közös vállalat értéke Hollandiában, és hogy a nemzetközi értékesítésben előnyösen tudják kihasználni a két vállalat szinergiáit, valamint a kibővült hálózati kapcsolatokat.
A Bionic Media fejlődésének egyik fontos lépése az Atmedia tulajdonoskénti bevonása. A Bionic Média két ügyvezető partnere, Aafje de Laat és Jacqueline Heemskerk elégedett a két vállalat együttműködésében rejlő lehetőséggel.
Aafje de Laat elmondta: „Örömmel üdvözöljük részvényesünkként az Atmediát, és örülünk, hogy ezzel lehetőségünk nyílik szakértelmünk és hálózatunk további bővítésére.”
Jacqueline Heemskerk hozzátette: „Egy év leforgása alatt megdupláztuk az általunk képviselt csatornák számát. Az Atmediával partnerként együttműködve még tovább kívánjuk fokozni növekedésünk ütemét.”
Laczkó Endre, az Atmedia Portfólió és nemzetközi üzletfejlesztési igazgatója elmondta: „Az akvizíció beleillik az Atmedia növekedési stratégiájába. Vállalatunk a külföldi piacokra történő belépéssel kíván regionális szereplővé válni. Az itthon összegyűjtött tapasztalataink és szakértelmünk segítségével vizsgálunk valós üzleti potenciállal rendelkező beruházási lehetőségeket az országhatáron túl. Ennek részeként már tavaly megnyitottuk irodáinkat Llubjanában, Zágrábban és Belgrádban, ahol más ígéretes befektetési lehetőségeket mérlegelünk. A holland médiapiacra való belépésünk az ottani televíziós piac nemrég történt változásai miatt vált időszerűvé és aktuálissá.”