A felületen egy év alatt 124 százalékkal nőtt a focis videoklipek megosztása. Ezt az oroszországi vb kapcsán a márkák is kihasználhatják.
A Twitteren aktív sportrajongók 90 százaléka tervezi nézni a világbajnokság meccseit, miközben már az előző vb is az addigi legtöbb tweetet generáló esemény volt. A médiumok, újságírók, szakértők, klubok és rajongók egyaránt készülnek a tornára.
Emotikon-célzás
A felhasználók naponta 10 milliárd emoitkont küldenek el a Brandwatch szerint. Meccsek idején ezek előfordulási gyakorisága még inkább megnő. A Twitteren lehetőség van az egyes emotikonok targetálására, hogy a megfelelő érzelmi pillanatban érhessük el a fogyasztókat.
Szponzorcsomagok
A Twitter és az ITV közösen gyártott valós idejű klipjeit már jóelőre kiárusították, de a vb-ig még több esemény hátravan, így például az angl barátságos mérkőzések, az FA Cup és a Premier League meccsei. A vb alatt pedig a partnerekkel közösen exkluzív tartalmak is készülnek majd, amelyek szponzorálhatóak.
Videós szavazás
A szavazásokat sokan szeretik. Ha videóval is kombináljuk őket, megvan a nyerő recept. A @McDonaldsUK lenti megoldása 331.000 szavazatot termelt.
Promotált Trendek
Az egyik legjobb megoldás, ha tömeges figyelmet szeretnénk elérni a kulcsdátumokhoz kapcsolódóan. A márkák egy napon át jelen lehetnek a Trending Topics listán, tweetjeik pedig megjelennek azoknál a felhasználóknál, akik aktívak a vb-hez kapcsolódó témákban, például olyan, a meccsekhez kötődő hashtagekkel posztolnak, mint a #POLJAP
Az anyagot a Twitter magyarországi ügynökségétől, a Httpooltól kaptuk.