2021. január elsejétől országos piacmeghatározó rádiókkal bővül az Atmedia portfóliója, jövő évtől a vállalat értékesíti a Retro Rádió, a Rádió1 és a Rádió1 Network, valamint a BestFM Budapest reklámidejét. A multimédiás kereskedőház kibővülő rádiós portfóliójának heti hallgatói elérése közel 80%-os a 15 év feletti lakosság körében*.
A kereskedőház rádiós üzletága a közrádió 4 országos csatornájának (Kossuth, Petőfi, Bartók, Dankó Rádió) értékesítésével indult, majd tavaly kibővült a közel 300 edzőteremben online elérhető FitRadióval. Az Atmedia rádiós portfóliója a kezdetektől jelentős piaci részesedéssel bírt, hiszen idén is közel 4 millió hallgatót érnek el hetente, és az újabb országos lefedettségű rádióadók érkezésével ez a szám szignifikánsan emelkedik. A multimédiás kereskedőház kibővülő rádiós portfóliójának heti hallgatói elérése közel 80%-os a 15 év feletti lakosság körében.
Mostantól a hirdetők egy helyen tudják megszólítani a kívánt rádiós célcsoportokat is, legyenek azok akár fiatalabb, akár idősebb hallgatók. Jövő évtől országos rádió kizárólag az Atmediánál lesz elérhető, emellett a portfólió tagjai maximálisan ki tudnak szolgálni fővárosi, helyi vagy regionális hirdetőket is, mivel a kereskedőház értékesít két budapesti és számos hálózatos rádiót is.
„Multimédiás kereskedőházként eddig is elkötelezettek voltunk a rádiós piac fejlesztésében, és ezt a munkát jövőre a legnagyobb rádiós portfólió képviselőjeként még nagyobb lendülettel végezzük majd. Továbbra is mindent megteszünk, hogy a rádió, mint médium a hallgatottsági adatainak megfelelő súllyal szerepeljen a reklámtortában. A rádiós portfóliónk kiszolgálását is megújítjuk, ezért önálló rádiós igazgatóságot és promóciós osztályt hozunk létre” – mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója. A vállalat ügyvezető igazgatója ezen túl kiemelte, hogy a növekvő rádiós portfóliójuk még inkább támogatja cégük multimédiás stratégiáját.
* (Forrás: KANTAR, NMHH Rádió Napló, 2020. augusztus, heti reach)