Ismét megújult az OMV töltőállomásokon Palágyi Eszter prémium szendvicskollekciója, amelyhez az adventi időszak és a karácsonyi gasztronómia adott inspirációt. Az elismert séf az olyan hagyományos ünnepi fogásokat, mint a hal vagy a szilvás pulyka ötvözte a street food stílusjegyeivel.
A Gourmet Halburgerben a ropogós panírban rántott tőkehalfilét magyaros halmajonéz, vörös cheddar, fodros saláta és szeletelt lilahagyma egészíti ki. Az Aszalt szilvás pulykakolbászos szendvicsben pedig rusztikus, rozsos bagettbe kerül a petrezselymes pulyka grillkolbász, amelyet aszalt szilvás vajkrém, pirított hagyma és madársaláta tesz rendkívülivé. Újdonságként érkezik a kollekció részeként Palágyi Eszter ünnepi Cézár salátája, karácsonyi fűszerezésű csirkemellel és saját receptje szerint készült, különleges öntettel.
A desszertkínálat is két új pohárkrémmel frissül: a karácsony klasszikus ízeit idézi a Meggyes-mákos, az ínyenc édességek kedvelőinek pedig izgalmas választás lehet a Diós-grillázs sütemény. Utóbbi igazán különleges élményt ígér a desszertek kedvelőinek, hiszen a diós linzermorzsa, bejgli, vaníliás sárga- és mogyorókrém, valamint grillázsmorzsa kombinációja.
A Gourmet Selection részeként eddig 22 szendvics, 3 saláta és 4 pohárkrém jelent meg a töltőállomásokon és közel háromszázezer terméket értékesítettek. Ahogy korábban, 2019-ben is a Kacsamáj páté sós briósban volt a legnépszerűbb, amelyből több mint 26 ezret vásároltak a fogyasztók. Jellemzően inkább autópályák mentén választották a prémium fogásokat, és Budapest mellett Fejér megyében adták el legtöbbet a kutakon.
A legújabb Palágyi-válogatás mellett a decemberi Hónap Bora is megérkezett. Szik Mátyás háromszoros magyar bajnok sommelier az adventi időszakra a Bujdosó birtok 2017-es Katamaránját (Cabernet Sauvignon, Carbernet Frank) ajánlja. A pincészet vörös házasítása bizonyítja a Dél-Balaton potenciálját. A fűszeres, telt, gazdag korty, amelyben az elegáns hordó és a bogyós gyümölcsök játéka az italt akár az ünnepi asztalhoz is méltóvá teszi.
A Hónap Bora kampány idén májusban indult, melynek sikerét az is mutatja, hogy az együttműködés kezdete óta átlagosan 20 százalékkal nőtt az eladott borok mennyisége az OMV hálózatában. A legnépszerűbb terméknek a Haraszthy pincészet 2017-es Sir Irsai bora bizonyult.
„A Gourmet Selection folyamatos megújításával és a borszelekció növelésével az OMV célja az volt, hogy minél szélesebb prémium választékot kínáljon fogyasztói számára. Az a tapasztalatunk, hogy a vásárlók most már célzottan keresik a töltőállomáson a gourmet termékeket, legyen szó egy különleges borról vagy Palágyi Eszter kiváló minőségű szendvicseiről” – említette a kampány kapcsán Kováts Botond, az OMV marketing menedzsere.
A Gourmet Selection termékei elérhetőek 69 töltőállomáson országszerte.