Annak érdekében, hogy fokozza a hajápoláshoz és sminkeléshez szükséges termékeket kereső ügyfeleinek vásárlási élményét, az eMAG egy új, kifejezetten e termékkategóriáknak dedikált részleget indított a shop-in-shop koncepció jegyében: a Hajápolás- és sminkboltot.
A shop-in-shop felületen több mint 70 ezer terméket kínál mind átlagfelhasználókat, mind a professzionális felhasználókat célzó márkáktól. Bár az új felületen böngészhető termékek többsége a nők bőrápolási és hajápolási igényeit szolgálja, hétezer terméket tartalmazó, férfiaknak szóló részleg is található a Hajápolás- és sminkrészlegen.
Az új részleg azért nyílt meg az eMAG.hu-n, mert a hajsamponok, hajpakolások, hajfestékek, kondicionálók, valamint a sminktermékek (alapozók és sminkalapok, szempillaspirálok) a legnépszerűbb termékek a teljes szépségápolási kategóriában.
„A szépségápolási termékek tavaly az Eurostat szerint az Európában online rendelt legnépszerűbb kategóriák top háromban szerepeltek. Magyarország sem kivétel, ezen a piacon az internetezők 25,4 százaléka vásárolt kozmetikumokat 2023-ban. A Hajápolás- és sminkbolt szekciónk indításával a vásárlók segítségére sietünk, hogy megkönnyítsük számukra a haj- és bőrápolási termékek kiválasztását. Itt megtalálják az igényeiknek megfelelő termékeket és eszközöket, amelyekkel gyorsan és egyszerűen kialakíthatják stílusukat” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Photo by Valerie Elash on Unsplash