Kampánycél: Fair döntésekre és korrektségre buzdít a Groupama Biztosító új image kampánya, ami azzal a céllal jött létre, hogy kicsit árnyalja a biztosítókról kialakult általános megítélést, és közelebb hozza a vállalatot az emberekhez. „Hiszünk a win-win helyzetekben és abban, hogy ügyfeleinkkel, partnereinkkel és munkatársainkkal is olyan kapcsolatra kell törekednünk, amellyel építjük közösségünket és továbbadhatjuk a számunkra kiemelten fontos fair attitűdöt. Az érintettek érdekeit mindig szem előtt tartjuk, hiszen csak így érhetjük el, hogy üzleti tevékenységünk jól szolgálja a célját” – mondta Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs vezetője.
Kreatívkoncepció:
„Nagyapámnak pulóverboltja volt a körúton. Az ő nagy mondása volt: „Az udvariasságra nem lehet ráfizetni.” Bár az ötlet a kollegámtól jött, mégis azonnal ez az emlék jutott róla az eszembe, mert egy gáláns gesztus ingyen van, de a pozitív következményei beláthatatlanok lehetnek. Ez a Groupama Biztosító hitvallása is, ezt járjuk körbe ebben a tavaszi kampányban” – mesélt az alapgondolatról Jávor Bence, a Greenroom kreatívigazgatója. – A „Fair alapon” gondolat az image film mellett print és online megjelenések formájában is életre kel, a kampány során social média aktivációt, szponzori együttműködést, influenszer bevonást is megvalósítunk, valamint a vállalat saját belső kommunikációs csatornáin a Groupama Biztosító kollégáit is bevonjuk – ezekkel szolgáltatva inspirációt a mindennapi fairségekhez és korrekt döntésekhez.”
Érdekesség, behind the scenes:
„A fair hozzáállás nemcsak a kampányüzenetet, de a munkafolyamatot is áthatotta. A tendernyerés után rövid időnk volt arra, hogy leforgassuk a filmet és kidolgozzuk a különböző kampányelemeket, illetve folyamatosan figyelembe kellett vennünk a korlátozások miatti speciális helyzeteket. Ez egy olyan adottság volt, amit csak úgy sikerült megugrani, hogy mind ügyfél-, mind produkciós oldalról nagyon korrekt csapat és gyors, flott munkafolyamatok jellemezték a gyártási időszakot. Végül sikerült véghez vinni a lehetetlent!” – fűzte hozzá a Greenroom.
ALKOTÓK LISTÁJA:
Megbízói oldal
Megbízó: Groupama Biztosító
Kommunikációs és PR vezető: Koháry András
Kampánymenedzser: Hanka Nóra, Kerekes Mónika
PR, sajtó, kutatás: Hirmann-né Czakói Andrea
Social media: Horváth Luca
Szponzorációs kapcsolatok: Óbert Ágnes
Belső kommunikáció: Kozma Klaudia
Ügynökségek
Reklámügynökség: Greenroom
Kreatívigazgató: Jávor Bence
Szövegíró: Senkó Alexandra
Head of Studio: V. Németh Viktor
Senior Designer: Murányi Kristóf
Animator: Szász Enikő
Senior Account Manager: Iricsek Zsuzsanna
Junior Account Manager: Zaj Enikő
Produkció:
Produkciós cég: Im Film
Producer: Csernai Judith
Rendező: Vereckei Zsolt
Operatőr: Tajti Krisztián
Gyártásvezető: Szále Ferenc
Utómunka:
Vágó: Szórád Máté
Colorist: Gaál László
Zene: Magashegyi Underground