A névváltás célja az egységesítés és a globális brand erősítése térségünkben. A változás támogatására a Havas Worldwide Budapest készített kampányt.
A Mondelez Hungária Kft. ismert Győri Jó Reggelt! márkája mostantól belVita Jó Reggelt! néven kapható. A belVita nagy népszerűségnek örvend a CE régió számos országában, így pl. Lengyelországban is, de a cég céljai között szerepel a márka további expanziója a térségben. A névváltás csak és kizárólag ezt a termékcsaládot érinti, más Győri terméknél nem terveznek változtatást.
Egy jól ismert és kedvelt márkanév megváltoztatása mindig nehéz kommunikációs feladat, mivel a fogyasztók nem feltétlenül szeretik a változást. Ezért a Havas Worldwide Budapest legfontosabb feladata a vásárlók széleskörű tájékoztatása volt arról, hogy a több mint 10 éves múltra visszatekintő, népszerű JóReggelt! reggelizőkeksz életében egy új korszak kezdődött: új névvel és csomagolással, de a megszokott ízélmény megtartásával. A névváltást 25 mp-es TV reklámmal, sajtóhirdetésekkel és online eszközökkel kommunikálták, illetve az eladáshelyen látványos POS eszközök hívták fel a vásárlók figyelmét a megújult termékre.
A Mondelez (korábban Kraft Foods) névadási gyakorlatával is foglalkoztunk testvérlapunk, a Médiapiac.com Branding blogjában is foglalkoztunk, itt.
(Kép forrása: belvitajoreggelt.hu)