Új vezetői pozíciót hozott létre a Leo Burnett Worldwide, amely házon belülről töltötte be a meglehetősen komplex tisztséget.
A globális stratégiai főnöki pozíciót Giles Hedger nyerte el, aki eddig az ügynökség londoni központú tevékenységeit irányította csoport-ügyvezetőként és helyi stratégiai vezetőként. A társaság honlapján közzétettek szerint a frissen kinevezett irányító ezzel együtt a globális ügyvezetés tagjává is válik. Így munkaidejét a londoni iroda és a chicagói cégközpont között kell majd megosztania.
Az új vezető 2008-ban csatlakozott a Publicis Groupe-hoz, azt megelőzően az akkor MCBD, most Dare néven futó digitális ügynökség csapatát erősítette négy esztendőn keresztül. Itt is kamatoztatta a tervezési ágazatban a kilencvenes évek közepe óta szerzett tapasztalatait. A Leo Burnett honlapján most közzétett interjúból pedig az is kiderül, pontosan hogyan is értelmezi szerepét.
„A feladatom az, hogy biztosítsam: globális szinten is olyan kreatívak legyünk, mint a hazai pályán. Ez a feladat a helyi változatok erejéről szól, és arról, hogyan tesszük ezt globális történetünk részévé. Így mondjuk el ugyanis ügyfeleinknek, hogyan kellene viselkedniük márkáiknak, miközben magunknak is át kell vennünk ezt az attitűdöt” – nyilatkozta.
Hedger volt annak a két vezetőnek az egyike, akik 2012 közepén, a társaság „sikertervének” megvalósítása részeként léptek Nagy-Britanniában vezető pozícióba. (Ekkor kapta meg csoport-ügyvezetői kinevezését a 400 embert foglalkoztató, árbevétele alapján a szigetország negyedik legnagyobbjának számító ügynökségénél.)