A svéd sportmárka erősíteni kívánja piaci pozícióit Magyarországon, új futócipőjének bevezetéséhez PR-ügynökséget választott.
Új női és férfi futócipő, illetve futóruházati kollekcióval jelentkezett a Salming. A termékbevezetés egész Európát, így Magyarországot is érinti. A svéd sportmárka hazai forgalmazója az LV-International Kft., amely PR-ügynökséget választott a termék piaci bevezetéséhez. Az ügynökséget felkérés alapján választotta ki a vállalat az eddigi referenciák alapján, a megbízást a KRQ Communications nyerte el. Az együttműködés keretében az ügynökség feladata lesz a termékkommunikáció támogatása, PR-cikkek írása, illetve a sajtókapcsolatok erősítése. Az ügynökség az életmód- és divatmagazinok újságíróit, valamint kiválasztott bloggereket cipőtesztelésre kérte fel. Mindemellett a Salming fokozott jelenlétet biztosít az új kollekciójának POS és POP eszközökkel kereskedői partnerein keresztül, valamint kiemelt sportrendezvényeken. Az eladóhelyeken állvány, plakát, imázsképek és szórólap segíti a svéd sportmárka bemutatását a vásárlóknak.
A célcsoport az aktív 18-49 éves korosztály, akik fontosnak tartják a sportot, az egészségmegőrzést. A Salming a hosszútávfutóknak a Distance, a különböző távokat teljesítőknek a Speed, a versenyzőknek a Race, a kezdőknek, illetve a hétköznapi viselethez pedig az Xplore típust kínálja. A cipőkhöz teljes és egységes – fekete-lime, illetve fekete-rózsaszín – ruházatot is kínál.