Friss arculattal és innovatív megoldásokkal folytatja a 23 éves HáziPatika!

Hírek Kiemelt

Több mint két évtizedes története egyik legnagyobb mérföldkövéhez érkezett a HáziPatika.com. Hazánk piacvezető egészségügyi online portálja megújult arculattal és felülettel folytatja. A platform egyedülálló orvosfoglaló rendszerrel könnyíti meg felhasználói mindennapjait, emellett pedig a partnerei számára számos újszerű hirdetési megoldást is kínál.

 

Krankovics Béla

Több mint 20 éve, 1999-ben indult a HáziPatika.com, amely mára Magyarország legnagyobb és leglátogatottabb egészségügyi portálja lett. A Central Mediacsoport kiemelt felületének célja mindig is az volt, hogy – elsősorban a nem szakmabelieknek – közérthetően juttasson el hiteles és aktuális, az egészséggel, valamint az egészséges életmóddal kapcsolatos információkat. Az online szolgáltatásainak sora széles skálán mozog; a naponta frissülő egészségügyi hírek mellett több mint 80 ezer cikk, kiemelt rovatok, betegséglexikon, gyógyszerkereső, egészségügyi adatbázisok, tesztek, kalkulátorok, vizsgálatok és laboreredmény-értelmező is a felhasználók rendelkezésére áll.

A HáziPatika kiemelt figyelmet fordít az innovációra is, ennek is köszönhetően most egy teljes arculati- és technológiai megújulás keretein belül orvosfoglalási szolgáltatással bővült a profil.

Kulcsár Hajnal

Platformunk 23 éves történetében egy újabb nagy mérföldkőhöz érkeztünk!” – hangsúlyozta Krankovics Béla digitális termékmenedzser. „Az ügyfeleink, illetve hirdetőink számára innovatív formátumokat, csatornákat, megoldásokat, és még nagyobb elérést tudunk ígérni. Egy fontos, erőforrásigényes projekten vagyunk túl, mostantól csak az új megoldásokra és szolgáltatásokra kell fókuszálnunk, ennek első lépcsőfoka a már szintén elérhető orvosfoglalói rendszerünk. Számunkra kiemelten fontos, hogy a napokban élesedő arculati, technológia és tartalmi megújulással nem térünk el az eddigi alapjainktól, továbbra is fókuszban marad a hitelesség, a megbízhatóság, valamint a közérthetőség.”

A fent említett új szolgáltatásokon felül a szerkesztőség számára továbbra is fontos az olvasók piaci igények szerinti tartalommal való kiszolgálása. Éppen ezért az elmúlt évek pandémiával sújtott időszakára reagálva a portálon megsokszorozódtak az egészségmegőrzéssel kapcsolatos hírek, amelyekkel a fiatalabb korosztályt is hivatottak megszólítani. Kulcsár Hajnal főszerkesztő így nyilatkozott a témában:

A tartalmi megújulás már tart egy ideje, hiszen több új rovatot, például; Portré, Zöld, Hogy is van ez?, valamint cikksorozatot is elindítottunk. A Hónap témája sorozatunkban például fontos, sokakat érintő témákat járunk körül. Izgalmas és informatív tartalmakat olvashatunk a környezettudatosságról, de arról is, hogy miért fogy a magyar, és azt is, hogy mit tehetünk a népességfogyás megállításáért. Célunk az is, hogy több személyes történetet mutassunk be – például Beteghang rovatunkban –, és ehhez olvasói leveleket is várunk.”

 

SOCIAL MEDIA