Új operatív vezető csatlakozott a SUPER11-hez: Fonay Gergely korábbi marketing- és kommunikációs vezetőként szerzett tapasztalatait ezentúl a dinamikusan fejlődő reklámügynökségnél kamatoztatja. A pozíció létrehozását a cég folyamatos növekedése és az ebből adódó operatív komplexitás indokolta.
A SUPER11 az elmúlt közel tíz évben stabil pozíciót épített ki a hazai ügynökségi piacon, ügyfélkörébe tartozik többek között a SPAR, az AkzoNobel, a Maresi és az év eleje óta az AutoWallis is.
„A szervezetfejlesztésen és a belső folyamataink kialakításán mindig is tudatosan dolgoztunk, ezek a területek vannak talán a legnagyobb hatással a napi működésünkre. Az operatív irányítás magasabb szintű kezelése és egyben az ügyféloldali látásmód erősítése érdekében hoztuk létre az operatív igazgatói pozíciót.” – nyilatkozta Nagy Gergely, a SUPER11 vezérigazgatója.
Fonay Gergely korábban az Auchan csoport ingatlanfejlesztő leányvállalatánál, a Nhood Holding Hungary-nél töltötte be a marketing- és kommunikációs igazgatói pozíciót, ahol a teljes marketingcsapat mellett az Auchan Korzó retail márka kommunikációjáért is felelt. Korábbi szakmai tapasztalatai között szerepelnek a Hyundai Magyarország, az Europ Assistance és a NAK marketingvezetői feladatai is.
„Mindig is ügyféloldalon dolgoztam, és pontosan értem a megrendelői igényeket és elvárásokat az ügynökségekkel szemben. A gyorsaság, a teljes transzparencia és a kifogástalan minőség számomra alapvető értékek – ezek teszik lehetővé, hogy ügyfeleinknek mindig a legjobbat nyújtsuk.” – emelte ki Fonay Gergely.
A SUPER11 célja, hogy ne csupán kreatív produkciós alvállalkozó, hanem tudatosan működő, hatékony stratégiai partner legyen ügyfelei számára. Az új operatív vezetői szerepkör ezt a törekvést támogatja hosszú távon is.
A menedzsment bővítése mellett az ügynökség a várhatóan mozgalmas őszi időszakot vizuális arculatának megújításával és egy új weboldal elindításával is erősíti.
