A Lavazza, amely a négy Grand Slam tenisztorna hivatalos partnere, most fiatal tenisz tehetségeket karol fel. A 2019. november 5-9. között Milánóban megrendezésre kerülő Next Gen ATP Finals 2019 támogatásával igyekszik megnyitni a kapukat a Z generáció felé is.
„Örülünk annak, hogy a 2011-ben kezdődő teniszhez fűződő kapcsolatunkat tovább erősíthetjük azzal, hogy a fiatalabb közönség felé is fordulunk” – mondta Marco Lavazza, a cég alelnöke. „Az utóbbi években a világ számos teniszpályáján és teniszversenyén jelen voltunk, és megmutattuk magunkat a versenyzőknek és szurkolóknak egyaránt. Most a Next Gen ATP Finals 2019 támogatása révén egy újabb generációt szólíthatunk meg.”
A Lavazza hivatalosan a Next Gen ATP Finals 2019 döntőjén mutatja be két új márkanagykövetét: a világ 100 legjobb teniszezője közé tartozó olasz Jannik Sinnert és az ausztrál Alex De Minaurt. Mindkét feltörekvő teniszcsillag feltűnik majd – Carlos Moya és Angelique Kerber mellett – a “More than Italian” TV kampányban.
A Lavazza, az ikonikus Basement Cafè zenei projektjét is elviszi a tornára. A közösségi hub célja a fiatalok összehozása és a társadalmi interakció ösztönzése számukra érdekes – zenei, kulturális, vagy egyéb társadalmi témákat érintő – tartalommal. A Next Gen ATP Finals 2019 öt napja alatt a mérkőzések mellett zenei programok is lesznek, ahol a trap és a rap szubkultúrák fiatal tehetségei lépnek fel. Emellett olyan érdekes témákról is beszélgethetnek, mint a környezet tiszteletben tartása, a sokszínűség és az oktatás jelenlegi helyzete.