Európa első számú sportcsatornája, az Eurosport február ötödikén ünnepelte fennállásának harmincadik évfordulóját, ezen a napon indította el ugyanis első adását a csatorna.
Annak érdekében, hogy a rajongók jobban átélhessék azt a korszellemet, amiben az Eurosport megalakult, a csatorna a világ legnépszerűbb zenestreamelő szolgáltatásával, a Spotifyjal közösen indított digitális kampány keretein belül létrehozott egy microsite-ot, aminek a felkeresésével a látogatók a saját zenehallgatási szokásaik alapján létrehozott 1989-es lejátszási listákat hallgathatják meg. Annak, aki szeretne egy kicsit visszautazni az időben, az alábbi weboldal lesz a segítségére.
1989. február 5-én a European Broadcast Unionnal kötött megállapodást követően kezdte el sugározni adását az Eurosport csatorna a Sky Televisionnél, széles körű sporttartalmakkal, illetve angol, német és holland nyelvű közvetítésekkel. A csatorna az első egy hónapban olyan nívós sporteseményeket közvetített, mint az alpesisí-világbajnokság, bobvilágbajnokság és műkorcsolya-Európa-bajnokság.
Mára az Eurosport az olimpiák „otthona” lett Európát tekintve, 2018-ban a phjongcshangi olimpia rekordnézettséget hozott a csatorna számára, mind lineáris mind digitális közvetítési formákat tekintve. Az Eurosport ezenfelül fontos szerepet képvisel a kerékpársport, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok közvetítésében is, a csatornaportfóliót tekintve több mint 246 millió felhasználót ér el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 75 országában.
Az Eurosport a legnagyobb sporteseményeken keresztül köti össze a rajongókat és a sportolókat
Az Eurosport, az európai sportrajongók első számú választása, a legnagyobb sporteseményeken keresztül köti össze a rajongókat és a sportolókat. Az olimpiai játékok európai otthonaként az Eurosport minden eddiginél több ember számára kínálja az olimpia élményét, minden eddiginél több képernyőn és az egész éves történetmesélés révén a nézőkhöz közelebb hozza a helyi hősöket. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 236 kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 94 országában. Az Eurosport.com az európai kontinens első számú sporthonlapja, havonta több mint 14,5 millió egyedi felhasználóval. Az Eurosport Player teljes körű hozzáférést kínál a legnagyobb sporteseményekhez bármilyen eszközön, bármikor, összesen 52 országban. Az Eurosport Event a nemzetközi sportesemények promóciójának és menedzselésének specialistája.