Saját értékesítőivel forgatott reklámfilmet a Duna House. A reklámszpot a kollégák segítségével mutatja be, hogy egyre nagyobb presztízs profi ingatlanosnak lenni, a minőségi szolgáltatás, az elkötelezett csapatmunka és a valódi hozzáadott érték egy adás-vételhez mind-mind azok a hozzávalók, amely által sikeres lesz egy tranzakció és elégedett az ügyfél.
Saját értékesítőivel forgatott reklámfilmet a Duna House. A reklámszpot a kollégák segítségével mutatja be, hogy egyre nagyobb presztízs profi ingatlanosnak lenni, a minőségi szolgáltatás, az elkötelezett csapatmunka és a valódi hozzáadott érték egy adás-vételhez mind-mind azok a hozzávalók, amely által sikeres lesz egy tranzakció és elégedett az ügyfél. A reklámfilm másodüzenete a tavaly nagy sikerrel bevezetett, a piacon egyedülálló értékelőrendszert mutatja be, amelynek segítségével az ügyfelek valós idejű értékelést adhatnak a Duna House értékesítőiről.
„A reklámkampányunkban érzékeltetni szeretnénk a valós hozzáadott értéket, amelyet szakértő kollégáink képviselnek egy-egy ingatlantranzakció során, illetve betekintést nyújtunk az ingatlanpiacon egyedülálló értékelő rendszerünkbe.” – nyilatkozta Szirtes Bernadett, a Duna House marketing igazgatója. „A kampány üzenetét a leghitelesebben azon kollégáink tudják megmutatni, akikkel nap mint nap találkozhatnak eladóink, vevőink, így őket kértük fel kampányunk főszereplőinek.”