Lehoczky Dóra a Cinema City magyarországi media sales csapatánál médiaértékesítési menedzserből Médiaértékesítési Supervisor pozícióba lépett elő.
Lehoczky Dóra 2010 óta az NAA munkatársa. Feladatai közé tartozik a különböző szektorok – pl. telekommunikáció, szépség- és divatipar, gyógyszeripar, autóipar, turizmus – képviselőivel együttműködések, mozikampányok megvalósítása, valamint tárgyalások lebonyolítása a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel, illetve a teljes projektmegvalósítási folyamat koordinálása.
„Dóri már 10. éve erősíti a mozimédia sales csapatot. Szenvedélyesen és alázattal szereti a mozit, a filmek iránti érdeklődése már tizenévesen elkezdődött. Az azóta felhalmozott tudásának és tapasztalatának nemcsak a New Age csapata, hanem az ügyfelek is hasznát veszik a mozikampányaik tervezése során. Előléptetése révén Dóri munkaköre további, a New Age Advertising operatív és stratégiai feladatokkal és szerepekkel bővült” -nyilatkozta Kiss Zsuzsanna, a Cinema City/New Age Advertising Médiaértékesítési Igazgatója.
A New Age Advertising (NAA) Közép-Európa legnagyobb multiplex értékesítőháza. Magyarországon az NAA felel a legnagyobb multiplex hálózat – a Cinema City és az IMAX – reklámértékesítéséért. Az NAA a Cinema City Capital Groupból vált ki, és gyors elismertségre tett szert a modern mozi marketingkommunikációs szakértőjeként. A cég jelenleg hat országban tevékenykedik (Magyarországon, Szlovákiában, a Csehországban, Bulgáriában, továbbá Romániában és Lengyelországban, New Age Media néven). Reklám felület kínálata Magyarországon, 174 vásznon kínál megjelenési lehetőséget 15 nagyváros 21 mozijában, amely a multiplex piaci részesedés több, mint 88%-a.