A Valdor friss hús és panírozott termékek országos, Aldi partnerspecifikus nyereményjátékához keresett ügynökségi partnert a Bonafarm Csoport stratégiai partnere, a Hungerit Zrt. A kétkörös tender végén a Human Telex Advertising & Eventet választották az AP-kód alapú promóció teljes körű kidolgozására és megvalósítására.
„Örömmel köszöntöttük ügyfeleink között a Valdort, és izgatottan várjuk a kampány eredményét. A Terítéken a minőség szlogen arra utal, hogy a Valdor termékek révén prémium alapanyagokból készült ételek kerülnek a vásárlók asztalára. A nyereményjáték során értékes ajándékokat sorsolunk ki: a napi és heti nyeremények mellett a fődíj nyertesének jutalma 1 millió forint bankszámlára utalva. Minden játékos egyszer nyerhet egy kategóriában, tehát elképzelhető az is, hogy valaki mindhárom kategóriában szerencsés lesz” – mondta Balogh Renáta, a Human Telex Client Service Directora.
Az ügynökség feladata volt a koncepció, a mechanizmus, valamint a key visual fejlesztése, illetve a november közepétől december közepéig tartó aktivitás lebonyolítása. A promóciót online és social media kampány, print hirdetések és in-store kommunikáció támogatják.