A US Openre egy évtized kihagyás után visszatérő Agassi az „I am Back” kampány arcaként köszönti a tenisz- és kávérajongókat.
A Lavazza New Yorkban, a US Openen jelentette be hivatalos együttműködését André Agassi teniszlegendával. A 120 éves torinói családi vállalkozás sok éve aktívan támogatja a teniszt, 2015-ben az élelmiszer- és italmárkák közül a világon egyedüliként nyújtott partneri támogatást mind a négy Grand Slam-tornához.
A Lavazza olyan partnert keresett a kampányához, aki az olasz céghez hasonlóan a tökéletességre törekszik. Agassi kétségkívül minden idők egyik legkiválóbb teniszezője, hatvan ATP-torna és nyolc Grand Slam-győzelemmel, hat világelső helyezéssel és egy olimpiai aranyéremmel. Egyike a világon annak a néhány teniszcsillagnak, akinek ugyanabban az évben a négy Grand Slam-győzelem mellett az olimpiai aranyérmet is sikerült megszereznie (Golden Slam).
„A Lavazza büszke erre az új partneri együttműködésére, amely az „I am Back” című kampánnyal veszi kezdetét a US Openen. Hat évvel ezelőtt Wimbledonban már látható volt a tenisz iránti elköteleződésünk és a teniszbajnokság hamarosan egyike lett a legfontosabb együttműködési területünknek. A tenisz támogatása stratégiai fontosságú a Lavazza számára” – nyilatkozta Marco Lavazza, a cég alelnöke.
„Az önéletrajzi könyvemben már írtam a kávé iránti rajongásomról, így nem sokat gondolkodtam azon, hogy a Lavazza partnere legyek” – tette hozzá André Agassi.
„I am Back” kampány
A Lavazza újszerű, kreatív kampánnyal indította útjára együttműködését a teniszcsillaggal. André Agassi azzal a szándékkal tért vissza a US Openre immár a Lavazzával, hogy „visszaadjon valamit” abból, amit a tenisznek köszönhet. A kampány közösségimédia-hirdetésekkel indult, de New York-szerte már számos óriásplakát is látható a teniszező sziluettjével, jól felismerhetően a 80-as évekből emlékezetes neonrózsaszín fejpánttal. Továbbá 150 nyolcvanas évekbeli Agassi-klón indult útnak New Yorkban, hogy városszerte találkozzon a teniszrajongókkal és beharangozzák a Lavazza és Agassi együttműködésének bejelentését. A teniszmérkőzések közötti látványos performanszok mellett a kampány (tennis.lavazza.com) reklámfilmjét is levetítették, köszöntve ezzel a US Openre több mint 10 év után visszatérő Andre Agassit.
„Az ‘I am Back’ reklámfilm olaszországi forgatásától kezdve a kampány koncepciójának kidolgozásáig, mindvégig nagyszerű élmény volt ezzel az innovatív márkával dolgozni. Nagy várakozással tekintek az előttünk álló évek elé. Büszke vagyok rá, hogy a Lavazzában olyan vállalati partnerre találtam, amely a tenisz iránti szenvedélyemen túl a gyermekek és az oktatás iránti elkötelezettségemben is osztozik” – fogalmazott André Agassi.
A partnerek az induló együttműködés keretein belül hátrányos helyzetű fiataloknak is segítenek. A vállalat a torna helyszínén található két Lavazza kávézóban eladott minden csésze kávé után 1 dollárt adományoz a közoktatás átalakításán dolgozó USTA Alapítványnak, és a gyermekek számára új lehetőségek megteremtésén dolgozó André Agassi Oktatási Alapítvány (Andre Agassi Foundation for Education) javára. Az összegyűjtött adományt az alapítvány „Summer of a Lifetime” elnevezésű, több mint 1200 résztvevővel Nevadában zajló főiskolai előkészítő programjára, valamint főiskolai tandíjtámogatásokra fogja fordítani.