Dobsi Adrienn: „A televízió az emberek többségének továbbra is az első számú szórakozási lehetősége”

Kiemelt Márkaépítők Közössége

A Big Picture 2025 konferencia előtt megjelent lapszámunkban televíziós szakemberekkel beszélgettünk. A kisisnterjúkat most online is elérhetővé tesszük. Következő megszólalónk Dobsi Adrienn, a TV2 Csoport kommunikációs igazgatója. 

 

Laptársunk zsűrije nemrég a kommunikációs szakma meghatározó vezetői közé választott. Hogyan fogadtad az idei elismerést?

Megtisztelő számomra, hogy az elmúlt év után idén is felkerülhettem a listára, és ismét egyedüliként a médiaszektorból. Úgy gondolom, az elismerés a tavalyi sikerünknek is szól, amikor a TV2 a főműsoridőt és a teljes napot tekintve is piacvezető lett. A PR-területen szinte a kezdetektől fogva ugyanazokkal a kollégákkal dolgozom, így még értékesebb számunkra az elért eredmény.

 

Augusztus–szeptember folyamán rengeteg új műsor előzetesét mutattátok be a médiának. Milyennek értékelted a sajtó érdeklődését?

Brandjeink építése során fontos szerepe van a sajtóeseményeknek, amelyekre elsősorban a bulvársajtó képviselőit hívjuk, mert a műsoraink kommunikációjában meghatározó szerepük van. Mivel a televízió az emberek többségének továbbra is az első számú szórakozási lehetősége, és a nézők a sztárokról is szívesen olvasnak, kölcsönös érdekünk a jó együttműködés. Ezek a rendezvények elindítják a szerkesztőségekkel az „együtt gondolkodást”, ami számos unikális tartalmat eredményez a későbbiekben, minden orgánumnak a saját célközönségére hangolva. Az így született megjelenések is hozzájárultak ahhoz, hogy remekül sikerült az őszi szezon indítása, mivel szeptemberben a TV2 mindhárom kiemelt korcsoportban, a teljes napot és a főműsoridőt tekintve is megszerezte a piacvezető szerepet.

 

A műsorok promóciójára ott vannak a saját csatornák, de azok alapvetően a már meglévő nézőket szólítják meg. Milyen médiumokon keresztül tudjátok bővíteni a leghatékonyabban a TV2-csatornák nézőinek táborát?

Általában a legszélesebb, 18–59-es célcsoportra tervezzük a kampányainkat, így figyelemmel kísérjük ennek a célcsoportnak a médiafogyasztási szokásait, és úgy helyezzük el a műsorok hirdetéseit, hogy minél több platformon találkozzanak velük. Integrált kommunikációs kampányaink során egyszerre alkalmazzuk a hagyományos médiát, a közösségi médiát, az online platformokat és az outdoor felületeket. Fontos, hogy a nézők a hirdetések mellett organikus tartalmainkkal is találkozzanak, ezért a TV2 és a kiemelt kábelcsatornák jelen vannak a legismertebb közösségimédia-platformokon.

A beszélgetés eredetileg a Márkamonitor 2024/3. számában jelent meg. 

SOCIAL MEDIA