A Discovery Channel és a Telekom számára készített Aranyláz Magyarországon kampány az öt legjobb integrált marketingkampány közé került a Sabre Awards EMEA döntőjében
Bejutott a világ egyik legrangosabb nemzetközi pr-versenyeként számontartott Sabre Awards EMEA döntőjébe a magyar Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és a Telekom számára készített Aranyláz Magyarországon kampány. Az interaktív „virtuális aranyrög-keresős” kampány így az öt legjobb európai integrált marketingkampány közé került a megmérettetésen, amelynek az eredményhirdetését május 23-án tartják. A különböző kategóriák shortlisteseit közel 2500 nevezett pályamű közül választotta a több mint 40 nemzetközi szaktekintélyből álló nemzetközi zsűri.
A Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és a Telekom számára közösen megálmodott és lebonyolított „Aranyláz Magyarországon” kampány tévénézés közbeni virtuális aranyrögkeresésre invitálta a csatorna nézőit, kapcsolódva a csatorna egyik zászlóshajó műsorának, az Aranyláz Alaszkában sorozatnak a tematikájához. Az interaktív kampány ideje alatt a Discovery Channel esti műsorai során a tévéképernyőn virtuális aranyrögök és kódok bukkantak fel. Ezeket a magyar Duelbox startup által fejlesztett innovatív játékfelületen keresztül, okostelefonjaikkal gyűjthettek élőben a tévénézők a többmilliós fődíj reményében, külön applikáció letöltése nélkül. Aki lemaradt az esti kódokról, az Telekom Archív TV szolgáltatásán keresztül visszanézhette az érintett műsorokat, és másnap estig még játszhatott az aktuális számsorokkal.
Az innovatív játékot integrált marketingkampány támogatta: tévészpot a Discovery Channelen, hirdetések OOH felületeken – a metróban elhelyezett poszterek, illetve bevásárlóközpontokban található digitális citylightok -, online bannerek, social media posztok és hirdetések (tutorial videó, grafikák), megjelenések a Telekom saját felületein (IPTV üzenet), illetve influencer kampány a Special Effects Media közreműködésével.
A négyhetes kampány során több mint ötezer játékos regisztrált a márkázott játékfelületen, akik több mint 28 ezer kódot küldtek be. A kampány landing oldalát 72 ezer egyéni látogató tekintette meg, a kampányt kísérő különböző videós tartalmak – többek közt Dancsó Péter és Szirmai Gergő szponzorált videóit – több mint egymilliószor tekintették meg. A kampánynak köszönhetően a Discovery Channel nézettsége +29 százalékkal nőtt novemberben, a Telekom Archív TV szolgáltatás kölcsönzéseinek a száma pedig megnyolcszorozódott a kampányidőszakban az előző hetekhez képest.
Az Aranyláz Magyarországon kampány az idén már kapott szakmai elismerést: a Kreatív DMBP versenyen az integrált kampányok kategóriában Bronz-díjat nyert.