A BMW-csoport új weboldala tartalmát és technológiáját tekintve is megújult, már az új digitális vállalati designt tükrözi és igazodik a jelen, valamint a jövő online kommunikációjának igényeihez.
A megjelenést a nagy felbontású grafikus elemek, a lapozható galériák és a keretmentes struktúra jellemzi, a reszponzív design kialakításánál a képek és videók mobileszközökön történő megjelenítését is szem előtt tartották. Az új képi világ a BMW prémium standardjait tükrözi, középpontjában a cég ikonikus müncheni központi épülete, valamint a kapcsolódó BMW Welt, BMW Múzeum és a gyár állnak. A fejlesztés célja az volt, hogy a márka iránt érdeklődő valamennyi érintett könnyen és gyorsan megtalálja az általa keresett információt. Az új weboldal is részt vesz a márka alapításának századik évfordulóját ünneplő eseménysorozatban, március 7-étől folyamatosan jelennek majd meg rajta ehhez kapcsolódó tartalmak. A kreatív koncepció és a design az Interone munkája, a technikai kivitelezést a valtech végezte.
A design és a technikai tartalom a BMW kerékpárjainál is megújult. A bicikliket nagyobb, 28 hüvelykes kerekekkel szerelik és új vázméreteket is kínálnak, nem beszélve a friss színkombinációkról. A kínálat alapját képező BMW Cruise Bike ezentúl S, M és L méretekben kapható, amelyek 160 és 195 centiméteres testmagasság között illeszkednek a kerékpáros méreteihez. A Cruise M Bike mattfekete és karbonszálas elemeivel a sportos BMW M modelleket idézi fel, míg a Cruise e-Bike Boschtól származó elektromos hajtásrendszere a szenzorok jelei alapján automatikusan segít rá az emberi erőfeszítésre, miközben az ideális váltóállásra is javaslatot tesz. A Cruise Bike Junior a „nagytestvérekhez” hasonlóan alumíniumvázzal készül, a széles körben állítható üléspozícióval pedig hosszú éveken át hozzáigazítható a gyermek növekedéséhez. Az új kerékpárválaszték 2016 áprilisától érhető el a BMW online üzletében, valamint a kiemelt márkakereskedőknél.