Belépő márka a Luan by Luciától

Hírek

S. Hegyi Lucia divatháza fiatal tervezőkkel együttműködve hozta létre az LBL márkát.

A most létrehozott LBL márka a 16-35 éves, ambiciózus, a karrierben és a közösségre gyakorolt hatásban egyaránt hívő nőknek, elsősorban a kulturális kreatívoknak szól. A háttérben ott áll S. Hegyi Lucia haute couture és made-to-measure tapasztalata: a tervezőnő mentorként segíti az LBL megalkotásában résztvevő fiatal tervezőket – az első kollekció esetében ők Domokos Dóra, Deák János és Terzin Anna -, ezen felül egyes szabászati megoldások, illetve az angyalmotívum is visszaköszön a Luan by Lucia kollekciókból. Czok Ildi ékszertervező szintén a kezdettől részt vett a tervezési folyamatban, limitált számban készült különleges fonálékszerei nemcsak kiegészítőként, hanem néhány darab esetében a ruha szerves részeként szolgálnak.

Nyakék, mint a ruha része

A most bemutatott ruhák friss, üde, tavaszi színeket vonultatnak fel, és a reneszánsz jellegű angyal is az újrakezdés, megújulás ígéretét hordozza. A test vonalait lazán követő ruhák, lenge szoknyák, ujjatlan felsők a nyári ruhatár alapdarabjai; a magasderekú sortok és a bő, hasat szabadon hagyó topok pedig a Divatház első fénykorát, a ’90-es éveket csempészik vissza az idei nyárba. Minden fazonból limitált mennyiség, 10 darab készül. A „bűntudatmentes kényeztetés” koncepcióját alátámasztja, hogy a bevétel egy részéből minden évben egy kiválasztott alapítványt támogat az LBL: idén a Szt. Ferenc Agár Fajtamentő Alapítvány a kedvezményezett – az ő „színeikben” vett részt a megnyitón Gandhi, az iroda szürke agara is.

Gandhi, mint angyalka

A divatház kínálata így már a luxuskategóriás egyedi ruháktól a prémium lakberendezési cikkeken és kiegészítőkön keresztül a belépő szintig terjed. A vállalkozás egyebekben is holisztikus szemléletet követ: az ifjú divattervező-jelölteket a vállalkozói létre, önismeretre és önmenedzselésre oktató akadémia mellett jóga- és masszázsstúdiót, kozmetikát is üzemeltet, valamint stílustanácsadással is foglalkozik.

Kontraszt: a Luan by Lucia bemutatóterme

 

SOCIAL MEDIA