Belépett az IAB-be az SAP

Hírek

A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám-, és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.

A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám-, és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.

Bár az SAP-t sokan üzleti szoftvereiről ismerik, világszerte egyre inkább a marketingszakma újítójaként lépne fel. Megoldásai automatizálják a marketing-, a reklám-, az ügyélkapcsolati tevékenységet, és aprópénzre váltják az olyan technológiákat, mint az arcfelismerés, az előrejelző elemzések, vagy a mesterséges intelligencia. A világ legismertebb márkái közül többen, így például Nespresso, Henkel, Samsung, Arsenal FC döntöttek a német gyökerű cég marketingmegoldásai mellett, és jelenleg több hazai, nagyívű bevezetés is zajlik.

„Óriási lehetőség előtt állnak a hazai vállalatok, hiszen elérhető közelségbe került számukra az olyan ügyfélélmény megvalósítása, amelyet a vásárlók eddig csak a globális szereplőktől szokhattak meg. Mára versenyelőnyt biztosító tényezővé vált az ügyfélkapcsolatok kezelése, az omnichannel szemlélet, a digitális média hatékony menedzselése. Eme legjobb gyakorlatokat szeretnénk megosztani a hazai szervezetekkel”- emelte ki Arany János, az SAP Hybris üzletágvezetője a csatlakozás kapcsán.

Közös aktivitásként több programot is tervez az IAB Hungary és az SAP, hogy elősegítsék a hazai piac versenyképességének növelését, a legújabb eszközök bemutatását.

(Fotó: © SAP AG / Stephan Daub)

SOCIAL MEDIA