A Dreher Sörgyárak izgalmas, új termékfejlesztéssel jelent meg a piacon: a Dreher 24 Vörös Sör azoknak szól, akik még akkor is a különleges élményeket keresik, amikor alkoholmentes sört választanak. A bevezetést támogató, a jelenlegi helyzetre is reflektáló online kampányt a Human Telex Advertising & Event készítette.
Bárhol, bármikor fogyasztható az új, alkoholmentes Dreher 24 Vörös Sör, főleg, ha szeretnénk kicsit kilépni a komfortzónánkból és a mostani „bezártságot” is izgalmasabbá tenni egy kis humorral, lazasággal. Erre a jelenlegi helyzetben is releváns gondolatra épül a termék bevezető kampánya, amelyet a Human Telex Advertising & Event fejlesztett.
A megrendelők és készítők részére külön kihívást jelentett a kampány kivitelezése, hiszen tekintettel kellett lenni a koronavírus miatt megváltozott körülményekre. A higiénés előírásokat szem előtt tartva, minimális helyszíni stábbal, folyamatos online supervising mellett készültek az online filmek.
A filmek linkjei:
iroda: https://youtu.be/k6UO72EGE0k
kert: https://youtu.be/L9aXaXHODzA
Stáblista:
Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.
Marketingigazgató: Wilheim Gábor
Marketing manager: Négyesi Fruzsina
Brand manager: Fekete Gergely
Marketing koordinátor: Gál Marcell
Reklámügynökség: Human Telex Advertising & Event
Creative Director: Monori Bálint
Head of Copy: Nagy László
Lead Art Director: Lénárd György
Copywriter: Juhász Orsolya
Client Service Director: Balogh Renáta
Account Director: Péntek Erika
Account Manager: Barta Diána
Junior Account Manager: Németh Petra
Médiaügynökség: Wavemaker Hungary
Médiatervező: Farkas Dávid
Account Lead: Hidvégi Eszter
Business Unit Director: Várvizi Attila
Rendező: Fegyverneky Sándor
Operatőr: Polhodzik Ádám
Rendezőasszisztens: Lovrity Anna Katalin