Balogh Barbara tölti be a VELUX regionális marketingvezetői pozícióját

Karrier Kiemelt

Tizenöt év FMCG szektorban szerzett tapasztalat után az építőiparban folytatja karrierjét Balogh Barbara. A VELUX új regionális marketingvezetője 2021 szeptemberében csatlakozott a vállalathoz, ahol a CEE régió 14 országában a helyi piaci igényekhez igazodó regionális marketingstratégia megalkotása és kivitelezésének koordinálása a feladata.

 

Balogh Barbara 2006-ban kezdte karrierjét az Unilever Magyarország Kft.-nél, ahol a Rexona és az Axe márkák marketingtevékenységeiért felelt. A vállalatnál töltött 4 év után 2010-ben igazolt a  HEINEKEN Hungária Zrt.-hez, ahol a 11 év alatt több pozíciót töltött be, a Soproni Brand managerétől kezdve a Kézműves sörök globális projektvezetőjén (Global Project Lead Craft Beer) át egészen a Marketing és kereskedelmi marketingigazgatói szintig. A HEINEKEN Magyarország Zrt. menedzsment csapatának tagjaként a vállalat kereskedelmi jövőképének és ambícióinak megvalósítása volt a feladata.

Balogh Barbara a VELUX regionális marketingvezetőjeként – a vállalat idei regionális működésre való átállása után – a régió 14 országában a közös, a lokális igényeket és a piacok egyedi tulajdonságait figyelembe vevő marketingstratégia megalkotásáért és végrehajtásárért felel majd. A régió Magyarországot, Lengyelországot, Csehországot, Szlovákiát, Horvátországot, Szlovéniát, Romániát, Szerbiát, Bosznia-Hercegovinát, Törökországot, Észtországot, Lettországot és Litvániát foglalja magában.

Kiemelkedően fontos számomra, hogy ahol azonosulni tudjak a munkahelyem által képviselt értékekkel. Nagyon szimpatikusnak találom azt a közösségközpontú hozzáállást, amit a VELUX képvisel mind a vásárlók, mind a munkavállalók szintjén, valamint a tágabb értelemben vett közösségünkkel, a bolygónkkal és a társadalmunkkal szemben. Abban az időszakban csatlakoztam a vállalathoz, amikor a lokális szervezeti működést felváltja a regionális, és ez számos inspiráló kihívást tartalmaz. Célom, hogy egy erős, motivált csapatot építsek, és közösen egy olyan marketing stratégiát alkossunk, amely a VELUX márkát tovább erősíti és támogatja a globális vállalati célokat – természetesen az egyes piacokon felmerülő kihívások figyelembe vételével” – mondta Balogh Barbara, a VELUX regionális marketingvezetője.

Bár a VELUX csak idén váltott budapesti központú regionális működésre, a vállalat 1986 óta van jelen a hazai piacon. A Cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel; Magyarországon Fertődön és Fertőszentmiklóson, ahol több mint 1000 embert foglalkoztat, és a régió egyik legnagyobb munkaadójaként tartják számon. A vállalat célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, innovációin keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.

 

SOCIAL MEDIA