A hirdetői szempontból kiemelten fontos őszi időszakot újabb két online tematikus oldal érkezésével indítja az Atmedia. Nyáron az Utazómajom és az Igényesférfi szolgáltatói szerződtek reklámfelületeik értékesítésére a kereskedőházzal. A digitális portfólióját dinamikusan bővítő multimédiás sales house a júliusi mérési adatok alapján az átlagos napi egyedi felhasználók tekintetében már a 4. legnagyobb szereplő volt az online sales house-ok piacán.
Az Atmedia tavaly év elején indította el az online reklámértékesítési üzletágát, amely szinte havonta bővíti újabb partnerrel portfólióját. Az utazási weboldalak között az egyik legnépszerűbb az Utazómajom, amelynek hirdetési felületeit augusztus elsejétől értékesíti az Atmedia.
A www.utazomajom.hu több mint hatszázezer egyedi utazni vágyót ér el (2019. júliusi adatok alapján), akik a weboldalon keresztül tájékozódnak a kikapcsolódási lehetőségekről. Az oldalt alapító Tóth Ákos kezdetben különböző social media felületeken hobbiból osztotta meg utazási élményeit, ötleteit az őt követőkkel. Az elmúlt évek alatt az oldal egyre kedveltebbé vált, mert szinte minden korosztály számára kínál információt, híreket és utazási lehetőségeket, napi frissítéssel. Az Atmedia szakemberei úgy vélik, hogy a hirdetők számára értékes tematikus felület érkezett a portfóliójukba, hiszen az Utazómajom a legnagyobb utazás iránt érdeklődő célközönséget éri el az országban (oldalletöltés: 3.239.108 PV júliusi GA adatok alapján) illetve a weboldalé a legnagyobb Facebook és Instagram témakövetői tábor.
A 2013-ban indult Igényesférfi.hu férfi online életmód magazin egy nagyon jól definiálható célmédium. A magazin a magyar online piacon unikális tematikával, prémium tartalommal szólítja meg szegmentált olvasói közösségét, amelynek 70 százaléka 25 és 50 év közötti, magas vásárlóerejű, jellemzően nagyvárosi férfi.
„Az elmúlt egy évben az Igényesférfi.hu online magazin megnégyszerezte elérését. A magazin dinamikus növekedése indokolttá tette a megújulást, amelynek része a tartalomfejlesztés, a hamarosan megújuló weboldal és természetesen az értékesítési stratégia is. Olyan kereskedési partnert kerestünk, akivel együttműködve még hatékonyabban tudjuk kihasználni az unikális piaci pozíciónkból fakadó hirdetési előnyünket.” – mondta el Halmai Zsófia, az Igényesférfi.hu online magazin ügyvezető-alapítója. Az Igényesférfi.hu online magazin ügynökségi értékesítési képviseletét augusztus elsejétől az Atmedia látja el.
Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője így nyilatkozott: „Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt hetekben olyan tematikus online magazinokkal szerződhettünk, amelyek saját területeiken unikálisak, valami újat hoztak létre. Az Utazómajom és az Igényesférfi oldalak érkezésével a korábbinál még célzottabban tudjuk kiszolgálni a hirdetői igényeket a jogtiszta videós inventory mellett klasszikus vagy akár tematikus natív megoldásokkal is. Az Igényesférfi magazinnal például a marketingkommunikációs szempontból egyre izgalmasabb nagyvárosi férfi célcsoportot érhetik el kampányaikkal partnereink, míg az Utazómajom a legnagyobb hiteles utazó közösséget éri el az országban.”
A digitális portfólióját dinamikusan bővítő multimédiás kereskedőház a júliusi DKT mérési adatok alapján az átlagos napi egyedi felhasználók (average daily real users) tekintetében már a 4. legnagyobb szereplő az online sales house-ok piacán.