„Az OREO játékosságának és a Coca-Cola Real Magic élményének párosítása váratlan, ugyanakkor kézenfekvő”

Hírek

„Besties”, azaz örök barátok – a két márka, a Coca-Cola és az OREO új, közös üdítőitalát a barátság inspirálta.

 

A barátság ünneplése soha nem volt ennyire időszerű – erre egyre több márka kapcsolódik rá, bemutatva, hogy mit is jelentenek egymás számára az örök barátok. A Besties gyakran a legjobb tulajdonságaik kombinációjává válnak, ezáltal még jobbá teszik egymást. Az OREO és a Coca-Cola márkák játékos kapcsolódásából most egy olyan termék született, amely lehetővé teszi a rajongók számára, hogy limitált ideig egy ikonikus páros által kínált élménnyel gazdagodhassanak akár régi, akár újonnan szerzett legjobb barátaikkal.

Az OREO jellegzetes kekszlenyomatai és az egymásra helyezett Coca-Cola üvegek díszítik majd a limitált kiadású Coca-Cola OREO Zero Sugar elegáns csomagolását, amelynek ízvilágát a két legendás márka ízjegyei ihlették. A korlátozott ideig elérhető új termék szeptember 9-én kerül a polcokra a magyar szupermarketekben és kisboltokban – írják.

„Az OREO játékosságának és a Coca-Cola Real Magic élményének párosítása váratlan, ugyanakkor kézenfekvő, hiszen a márkáink sok szempontból hasonlítanak. Mivel ez az együttműködés mindkét márka számára egyedülálló, izgatottan várjuk, hogy a legjobb barátok a világon mindenütt együtt ünnepeljék velünk az új termékeket, az ezekhez kapcsolódó nagyszerű élményeket és a váratlan kapcsolódási pillanatokat” – mondta Oana Vlad, a Coca-Cola Company globális márkastratégiai alelnöke.

„Az OREO-nál arra törekszünk, hogy új módszereket találjunk a fogyasztói élmények emelésére, és ezzel az együttműködéssel valóban magasra tettük a mércét. Az OREO és a Coca-Cola között kialakult legjobb baráti kötelék játékos módon egyesíti rajongótáborainkat, és ünnepli a kapcsolatok és az együttlét erejét. Alig várjuk a kampányra adott reakciókat, és reméljük, hogy a rajongók nyitottan fogadják majd a két klasszikus különleges kapcsolódását” – mondta Eugenia Zalis, a Mondelez International OREO-ért felelős globális marketing- és márkavezetője.

 

SOCIAL MEDIA