Az Opel/Vauxhall a 2018-as év elején médiaügynökséget vált, január 1-től a MediaCom lesz felelős a cég kommunikációs stratégiájáért, a kampányok tervezéséért és vásárlásáért a teljes európai piacon.
A MediaCom a Carat médiaügynökséget váltja, amely az elmúlt 8 évben volt az Opel/Vauxhall partnere.
Mint ahogy már júniusban bejelentették, a MediaCom a PSA-csoport másik három márkájával, a Peugeot-val, a Citroënnel és a DS Automobiles-lal is együtt fog dolgozni jövő évtől az európai piacokon.
„Két héttel ezelőtt, a PACE! terv prezentálása során jelentettük be, hogy jelentősen növelni szeretnénk marketingköltéseink hatékonyságát. A PSA-csoporthoz tartozó márkák médiaköltségvetéseinek egyesítése remek együttműködéseket tesz lehetővé. Ezáltal a médiaköltések hatékonysága szemmel láthatóan nőni fog 2018-tól” – nyilatkozta Peter Küspert, az Opel Automobile GmbH. sales- és marketingvezetője.