Az Old Spice berobban a zenei fesztiválok világába

Hírek Kiemelt

A Sziget fesztivállal és a Tomorrowlanddel együttműködve egy vibráló, dedikált zónával fűszerezi a fesztiválhangulatot. A márka egy Tomorrowland Edition termékeket is piacra dob.

 

A férfiak 74%-a állítja, hogy kevésbé kapja el a buli hangulatát, ha kicsit kellemetlen szagúnak vagy izzadtnak érzi magát – vagy valaki más őt a közelében, és 15%-ukat kifejezetten zavarja, ha a körülötte lévő emberek kellemetlen szagúak egy koncert közben. Ezért az Old Spice úgy döntött, hogy támogatja ezeket a népszerű zenei eseményeket, azzal a céllal, hogy minden bulizó számára biztosítsa a 48 órás “fesztiválfrissességet”, hogy mindenki önfeledten emelhesse a kezét a magasba. Idén minden fesztiválozót egyedi élményekkel és különleges termékmintákkal ellátott, dedikált márkazóna vár a helyszíneken.

A Sziget az egyik legnagyobb pezsgő zenei fesztivál Európában, ahol a különböző zenei műfajok legnagyobb sztárjai és művészei, valamint feltörekvő tehetségek lépnek fel. A zene mellett gazdag a kulturális kínálat, tematikus zónák, művészeti installációk és rengeteg látnivaló várja a résztvevőket. ​ Idén tombolhatunk Fred Again.., Halsey, Kylie Minogue, Sam Smith, Liam Gallagher, Martin Garrix, Stormzy, Tom Odell és a Skrillex koncertjén. A hajnalig tartó bulik helyszíne szokásosan a Party Arena, a techno rajongókat pedig a Colosseum várja majd, ahol olyan nevek állnak majd a pult mögé, mint Sven Väth, Richie Hawtin és Honey Dijon. Természetesen a Global Village, azaz a világzenei színpad és a feltörekvő előadóknak helyet adó Európa Színpad is őrült zenei kavalkáddal várja a résztvevőket.

A Tomorrowland pedig nem más, mint maga az ‘elektronikus mámor’, amely több százezer résztvevőt vonz a világ minden tájáról egy varázslatos világba, az EDM legnagyobb sztárjainak előadásaival. A mesebeli kastélyok és elvarázsolt erdők közepette a fesztivál a valóságot fantáziavilággá alakítja, ahol a zene és a varázslat együtt teremt egy földöntúli élményt.

Erre a különleges alkalomra az Old Spice új termékcsaládot dob piacra: a Tomorrowland Special Edition egyedülálló, modern, parfüm minőségű illatával 48 órán át biztosítja a fesztiválfrissességet. A P&G kutatása szerint maga az illat és a hosszan tartó hatás a legfontosabb szempont egy izzadásgátló vagy dezodor kiválasztásakor: a válaszadók 84%-a ezt a két opciót jelölte meg az elsők között. A görögdinnye, a lédús körte és a citrom ihlette új testápolási termékek (deo stift, deo spray és tusfürdő) tökéletesen illeszkednek a forró nyári parti hangulathoz – írják.

 

SOCIAL MEDIA