Az Invitel most induló márkakommunikációs kampányában a szűkebb környezetünk, településünk, vidékünk számunkra kedves elemeire fókuszál, vagyis azokra a dolgokra, amelyek igazán otthonossá teszik a világunkat.
Az Invitel 3 évig használta a korábbi, sajátos hangulatú grafikus formát, amely ez alatt az idő alatt beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Az új vizuális platform bevezetésével az Invitel szellemiségéhez közel álló, pozitív hangulatú világot jelenítenek meg, amely az érzelmekre hat és szerethető, emlékezetes stílusban mutatja be az Invitel régiós jelenlétét.
„Az Invitel az ország számos településén helyi szolgáltatónak számít, akihez az ott élő családok és az ott működő kisvállalatok bármikor bizalommal fordulhatnak. Cégtörténetünkből adódóan, elsősorban a főváros agglomerációs körzetében, illetve hazánk ettől távolabb eső régióiban vagyunk jelen. Az itt található kis- és nagyvárosokban, falvakban – a helyi közösségek részeként -, a helyben meglévő értékek hangsúlyozásával és a ’Mifelénk’ gondolat szellemében szeretnénk szolgáltatásainkkal támogatni ügyfeleinket” – mondta el Iski István, az Invitel marketingigazgatója.
A Mifelénk kampány imázsfilmje< A stratégia és a reklámanyagok megalkotása az Invitel marketingkommunikációs csapata, és a nemrég, tenderen kiválasztott Laboratory Group első közös munkája. „Az Invitel ’Mifelénk’ kampányának ötletét az a tapasztalat adta, hogy mindannyiunk mikrokörnyezetében, szűkebb pátriájában számos nagyszerű és fontos dolog történik nap mint nap, amelyekről úgy érezzük, beszélnünk kell. Kommunikációnk ezeket az értékeket hangsúlyozza a környezet közelségének és előnyeinek bemutatásával. A kiragadott helyi pozitívumok sorába illesztjük bele a márkát, valamint az egyes szolgáltatásokat” – idézte fel a reklámfilmek forgatásakor Haszon Sándor, a Laboratory Group kreatívigazgatója, a ’Mifelénk’ koncepció egyik megalkotója.
Mindkét csapat hosszútávon is sok lehetőséget lát az új kommunikációs irányban, és bíznak benne, hogy a reklámfilmekbe csempészett humor, és barátságos nyelvezet segít abban, hogy a márka közelebb kerüljön az ügyfelek szívéhez.