Új feladatot kapott a következő csaknem három évre az Intren az E.ON Hungária Csoporttól, az ügynökség már nem csak a CRO-feladatokért felel, hanem performance ügynökségként fogja össze a hirdetések kezelését is a konverzió növelése érdekében.
Kétkörös tenderen nyerte el az E.ON Hungária Csoport újabb megbízását az Intren. A tender során az energiavállalat olyan partnert keresett, melynek tevékenységében az adatvezérelt működés kiemelkedő szerepet tölt be.
„Újító és agilis szemlélettel segítik munkánkat, hogy szolgáltatásaink minél több emberhez eljuthassanak és ez a konverziókban is megmutatkozzon” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Csoport márka- és marketingvezetője.
„Nagy lelkesedéssel dolgozott a csapat a tenderen, mert az E.ON-nál minden adott, hogy összeálljon egy teljes digitális ökoszisztéma, ami megfelelően támogatja az üzleti célokat. Sok feladat áll előttünk, de nagyon motiváló, hogy ilyen széles eszköztárat vethetünk be a siker érdekében” – fűzte hozzá Gandera Balázs, az Intren alapító ügyvezetője.
Az Intren a megállapodás szerint az adatalapú performance/PPC hirdetésekért, a konverziós ráta-optimalizálásért és -analitikáért, ezen belül is a konverzióoptimalizálásért, multivariáns tesztelésért és a digitális ökoszisztéma fejlesztésért felel. Emellett az ügynökség végzi el a SEO-val kapcsolatos feladatokat, és látja el a digitális grafikai munkákat is.
A megbízás 2023 év végéig szól.