Az eurobest Advertiser of the Year díját az a hirdető kapja, aki kreativitásával, valamint innovatív marketing- és kommunikációs tevékenységével leginkább kitűnik a tömegből.
Az elmúlt három év során az Intermarché 19 eurobest díjat nyert, köztük 2 Grand Prix-t, egy Kreatív Hatékonyság díjat, valamint 5 aranyat, 8 ezüstöt és 3 bronzot. A díjazott kreatív kampányok – „Inglorious Fruits and Vegetables”, „The Freshest Orange Juice Brand”, „Sugar Detox” – mindegyike a cég minőség és fenntarthatóság melletti elköteleződése köré épült.
Thierry Cotillard vezérigazgató szerint az Intermarché számára a kreativitás olyasvalami, ami megkülönböztető módon változtatja meg az üzletmenetet. A les Mousquetaires-csoporthoz tartozó, 1969-ben alapított francia kereskedelmi cég az anyaországon kívül Belgiumban, Portugáliában és Lengyelországban tevékenykedik, üzletét pedig négy alapelv köré építi: erős vevőkapcsolatok, az alkalmazottak bevonása, helyi elköteleződés és a környezeti lábnyom csökkentése.
Jose Papa, a Cannes Lions ügyvezetője elmondta, hogy az Intermarché kreatív munkái a közönség mély megértését, világjobbító szándékot, valamint a kreatív partnerekbe vetett bizalmat tükrözik.
A díjat az eurobest díjátadó gálán adják át november 30-án, Londonban.