Nem volt túl meglepő az eredmény, mivel egyetlen induló volt.
Három nappal az után döntöttek arról, hogy ki végzi majd az MVM Paks II. médiakampányát, mint ahogy Orbán Viktor miniszterelnök és Vlagyimir Putyin orosz elnök január 14-én megállapodott, hogy Oroszország építi a paksi atomerőmű két új reaktorát.
Az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. által az idei médiatervezési és médiavásárlási feladatokra, hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzési eljárás kiírása 2013. november 7-én jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben. Az egyetlen ajánlat I.M.G. Inter Media Group Kft.-től érkezett. Így az április 16-i számban – nem meglepő módon – az IMG-t hozták ki győztesnek.
Korábban az IMG nyerte el az MNB növekedési hitelprogramot népszerűsítő kampányát, illetve összesen több mint 231 millió forintot költött el a kormány nevében a Magyarország jobban teljesít-hirdetések elhelyezésére.