Az Év Zöld Nagyvállalata, valamint Érték és Minőség Nagydíjas az Auchan

Hírek Kiemelt

Az Érték és Minőség Nagydíj Pályázatot 2022-ben ötödik alkalommal írták ki. Az a termék vagy szolgáltatás, ami elnyeri a díjat, a magas minőséget tanúsító védjegy-használatra is jogosult.

 

Ezt a nagydíjat nyerték most el az Auchan prémium sajátmárkás tejtermékei, amelyek a Martontejnél készülnek. A termékcsaládhoz a tejen kívül tejföl, vaj, kefír, mascarpone, különböző gomolya- és trappista sajtok tartoznak. A Martontej által gyártott Auchan sajátmárkás tejtermékek közvetlenül a tehenészet területén készülnek, mindez ráadásul 100%-ban zöldenergia felhasználásával, így az áruházlánc egy teljesen fenntartható termékcsaládot kínálhat vásárlóinak a Gazdától az asztalig programjuk keretében.

A termékdíj mellett egy rangos vállalati díjjal is jutalmazták az Auchant, a Green Awards-on nyerte el az Év Zöld Nagyvállalata címet. Ezzel elismerték a 2019 óta következetesen végrehajtott fenntarthatósági lépéseiket, amelyekbe a kínálat kialakítása és a csomagolóeszközök fokozatosan történő környezetbarátra cserélése éppúgy beletartozik, mint az áruházak működésének fenntarthatóbbá tétele. Az elmúlt időszak legjelentősebb intézkedése az egyszer használatos műanyagzacskók kivonása volt a zöldség-gyümölcs és a pékáru részlegekről, amit a piacon elsőként lépett meg a vállalat. Az áruházi működést pedig ledesítéssel, e-chargerek telepítésével és a nagy hűtőberendezések korszerűre cserélésével teszik energiahatékonyabbá.

Büszkék vagyunk az új díjainkra, mert ezekkel olyan területeinket ismerték el, amelyek kiemelten fontosak számunkra. A fenntarthatóság az egész vállalati működésünket áthatja, az erre irányuló stratégiánkat igyekszünk lépésről lépésre, de nagyon következetesen végrehajtani. Nem titkolt szándékunk, hogy a konkrét intézkedéseinkkel szemléletet formáljunk és példát is mutassunk, mint ahogy tesszük ezt az esélyegyenlőségi kérdésekben, például a megváltozott munkaképességű munkatársaink foglalkoztatása esetében is. Ami pedig a másik díjunkat illeti, különös figyelmet fordítunk a minőségi, egészséges és tudatos termékkínálatunkra. Jó érzés, hogy prémium tejtermékcsaládunkat nemcsak a vásárlóink kedvelték meg, hanem a szakma is elismeri” – Széll Hajnalka, az Auchan HR és kommunikációs igazgatója.

 

Fotó: auchan.hu

 

SOCIAL MEDIA