Az élelmiszer kiskereskedelemben elsőként lépte meg a kifli.hu, hogy a vásárlók által visszautasított termékek árát automatikusan visszatéríti ügyfeleinek, hacsak azok úgy nem döntenek, hogy jótékony célra használják fel az adott összeget.
Nem szükséges e-mailezésbe, chatelésbe bonyolódni, vagy az ügyfélszolgálattal telefonon beszélni: pár kattintással el lehet intézni a visszatérítést, akár a honlapon, akár az applikáción keresztül. A vásárló rendelése után 72 órán belül online tudja intézni a problémát, és egyből levásárolható kredit jóváírást kap, pillanatok alatt.
„A Kiflinél, ha hibázunk, vállaljuk. Legfontosabb számunkra, hogy vásárlóink elégedettek legyenek. Mi sem természetesebb, hogy ilyen esetben bizalommal kezeljük a helyzetet, és kérdés nélkül kompenzálunk” – mondja Makkay János, a Kifli.hu ügyvezetője.
Alapítványnak segít a Kifli
A vásárlók választhatnak is, hogy nem kérik a kredit jóváírást, hanem inkább felajánlják azt jótékony célra a TündérPakk Alapítványnak, amelyet két anyuka működtet szabadidejében, és adományokkal segítenek a krízishelyzetbe került, rászoruló gyermekeknek és családoknak. „Mottónk: Tündérek márpedig léteznek, és a Kifli.hu és vásárlóik is közéjük tartoznak! Köszönjük, hogy az online kompenzáción keresztül támogattok minket, hogy még több családnak tudjunk segíteni!” – mondja Szomolányi Tímea, a TündérPakk Alapítvány alapítója.
A Kiflin az online kompenzáción keresztül benyújtott kreditek azonnal jóváíródnak a Tündérpakk kiflis fiókjában – 1 hónap alatt már 125 000 Ft gyűlt össze számukra, melyből még több családnak tudnak támogatást nyújtani.