Februártól újabb, elsősorban férfi olvasókat elérő hírportál reklámértékesítését indította el az Atmedia. Az amerikai alapítású, videó játékokra és szórakoztató filmek híreire, tesztjeire szakosodott weboldal magyar verziójának, az IGN.hu-nak a reklámértékesítésével bővült a multimédiás kereskedőház online portfóliója.
A legnagyobb hazai multimédiás kereskedőház online üzletága idén is dinamikusan bővíti portfólióját. Február elsejétől az Atmedia értékesítéséhez csatlakozik az IGN.hu, amely egyedi tartalmat kínál, és a hirdetők számára lehetővé teszi a fiatal férfiolvasók elérését. Az IGN egy amerikai központú, videó játékok híreire, kritikáira szakosodott tartalomszolgáltató, amely 2006-ban indította el nemzetközi terjeszkedését és a különböző nyelveken történő megjelenéseit. Az IGN meghatározó szereplő a szórakoztató filmek és videó játékok nemzetközi tematikus portáljai között és már 112 országban 25 különböző nyelven érhető el. A magyar változatot helyi szerkesztőséggel az IGN Hungary 2015 év elején indította el.
„Az elmúlt években portálunk olvasottsága, tartalma dinamikusan emelkedett és olyan értékesítő partnert kerestünk, aki hatékonyan tudja kezelni a megnövekedett inventoryt. Emiatt nagy örömmel állunk olyan komoly tapasztalatokkal rendelkező médiaértékesítővel való együttműködés elé, mint az Atmedia” – nyilatkozta Tóth Zsófia, az IGN lapigazgatója.
Az IGN.hu az elmúlt években számos különleges élményt nyújtott olvasóinknak illetve a videó tartalmakat keresőknek, mint például a film- és a videojáték-ipar kulisszatitkai: készítettek videó tudósításokat játékfejlesztő stúdióknál, filmforgatásokon és jelen voltak számos premier előtti eseményen, köztük Will Smith 2019-es budapesti látogatásán is. A portál olvasói nemcsak a híreket, a filmkritikákat és a játékteszteket kedvelik, hanem a hosszabb, egy-egy témát részletesen bemutató cikkeket is, illetve az ilyen tartalmakat rendszeres kiegészítő videós anyagokat.
Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta: „Nagyon örülünk az IGN érkezésének. A tematikus portál tökéletesen illeszkedik az online stratégiánkba, mely szerint általa jelentősen bővítjük a fiatal, férfias, lehetőség szerint videós inventoryval is rendelkező tartalomszolgáltató partnereink körét. Az IGN minden szempontból illeszkedik az elképzelésünkbe, és bízunk abban, hogy közös médiapiaci tapasztalatainkra építve a piacon egyedülálló megoldásokat tudunk kínálni hirdetőinknek.”