Szeptember 1-től az Atmedia értékesíti a d1 tv és a Viasat History csatornák reklámidejét. A legnagyobb tévés portfólióval rendelkező kereskedőházat a Digital Media and Communcations Zrt. (DMC) ajánlotta stratégiai partnereinek, reklámidejük értékesítésének kezelésére. Ezzel tovább bővül az Atmedia által képviselt csatornák száma, valamint a hazai és nemzetközi médiavállalati kör, amelyek között a legnagyobb multinacionális cégek – Sony Pictures Television, Discovery Communications, The Walt Disney Company, FOX Networks Group, Turner Broadcasting – is megtalálhatók. Az Atmedia szeptember elsejétől 46 csatornát képvisel.
Borsány-Gyenes András, a DMC vezérigazgatója elmondta, hogy: ”Portfóliónk csatornáinak hirdetésértékesítője már évek óta az Atmedia, hatékony kereskedelmi megoldásaikat bátran ajánljuk újabb, egyedi tematikájú csatornák képviselőinek is. Várakozásunk szerint a hirdetői piac egy professzionális modellen keresztül gyorsabban befogadja az új felületeket, mint az önálló értékesítésnél.”
A hazai piacon aligha kell bemutatni a Viasat World tulajdonában lévő nemzetközi dokumentumfilmes csatornát, a Viasat History-t, amely azzal vált közkedveltté a magyar nézők között is, hogy a történelmi eseményeket hitelesen, ugyanakkor érdekes és mindenki által befogadható tartalommal tálalja a nézőknek. A világ miden tájékáról, de kiemelten az európai történelemből merít, és a tényeket különböző nézőpontokból is megvilágítja, alternatívákat kínálva ezzel. A d1 tv azon nézők figyelmére számít, akik a kulturális, ismeretterjesztő műsorok iránt érdeklődnek. A d1 tv szórakoztató műsorai változatos műfajúak: filmek, magazinok és szórakoztató műsorok mellett természetesen speciális nyelvleckeadások is megtalálhatók.
Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta, hogy: „Büszkék vagyunk arra, hogy a magyar piacon működő tartalomszolgáltató médiavállalatok többsége a mi kereskedelmi rendszerünket választja. A DMC közreműködésével most újabb két speciális csatornával bővült az amúgy is szerteágazó tematikus kínálatunk, amely segít bennünket abban, hogy a legegyedibb hirdetői igénynek is megfelelhessünk.”
Közel tíz évvel ezelőtt az Atmedia indulásával új korszak kezdődött a tévés reklámértékesítésben, az eltelt idő alatt a vállalat professzionális, aggregáló modellje bevált, és időközben a hazai és nemzetközi tartalomszolgáltató médiavállalatok döntő többsége feladta önálló reklámértékesítést, és helyette hatékonyabb sales-house modellre váltott.
Az Atmedia partneri köre a magyar piacra belépő multinacionális, valamint a hazai médiavállalatok tagjaival folyamatosan növekszik. 2010-ben az Atmedia induló üzleti évében az AMC, az NBC és a The Walt Disney Company voltak az első nemzetközi partnerek, akik a sales-house értékesítést választották csatornáik számára. A vállalat az első év végére összesen 13 csatorna kereskedelmi képviseletére szerződött. A portfólió azonban folyamatosan bővült, 2013-ban már 24 csatorna hirdetésének kizárólagos értékesítője volt a vállalat, akkor érkezett többek között a National Geographic és a Viasat3 és Viasat6 adók. 2016-ra az Atmedia csatornaszáma megtriplázódott, ma pedig már 12 nemzetközi és hazai médiavállalat 44 csatornájának reklámértékesítését végzi, mely portfólió szeptember 1-től 46 csatornára bővül.
A globális médiavállalati partneri kör magában foglalja többek között a következő szereplőket: Sony Pictures Televison, FOX Networks Group, Discovery Communications, Turner Broadcasting, Music Channel, valamint a Tematic Media Group vállalatokat.
Az Atmedia által képviselt nemzetközi csatornák saját gyártású műsorai a világ több mint 350 országában, körülbelül 50 nyelven hárommilliárd háztartásban érhetők el. A magyar tévénézők és hirdetők az Atmedia portfóliójában megtalálják a globális és a hazai csatornák legszélesebb tematikus kínálatát a szórakoztató műsoroktól, a gasztronómiai, dokumentum, zenei, gyermek, sport, idegen nyelvű és hírcsatornákig. Az Atmedia tévéportfóliójának nézői részesedése a 18-59-es korcsoportban 2019. január-május időszakban 47,5 százalékos volt.