Az Aleph Group, Inc. a digitális reklámozás egyik globális szinten vezető vállalata bejelentette, hogy globális értékesítési partnerséget kötött a Reddit közösségi oldallal. Ennek célja az, hogy biztosítsa a hirdetési partnerek sikerét egész Európában és Közép-Ázsiában, így támogatva a platform nemzetközi növekedését.
A partner megegyezés révén a hirdetők minden méretben és minden iparágban, Európa és Közép-Ázsia kiválasztott piacain hozzáférhetnek a Reddit globális hirdetési lehetőségeihez, így a hirdetők elérhetik a Reddit felhasználóit a helyi piacukon és azon túl is.
„Az Aleph-el való partner megegyezésünk megnyitja a Reddit kapuit a hirdetők előtt új és stratégiai fontosságú régiókban, segítve a partnerek kapcsolatát a célközönségünkkel, miközben teljesítjük küldetésünket, hogy közösséget, összetartozást és lehetőségeket nyújtsunk a világ minden emberének” – mondta Harold Klaje, a Reddit EVP és a hirdetési és értékesítési részleg elnöke. „Izgatottan várjuk, hogy együtt dolgozhassunk az Aleph-fel, és kihasználhassuk lenyűgöző nemzetközi hálózatukat, hogy még több hirdetőt érjünk el világszerte, és hosszú távú sikert érhessünk el a platformunkon.”
„Az Aleph küldetése, hogy támogassa a korábban kevesebb figyelmet élvező piacokat és erősítse azokat a közösségeket, amelyeknek eddig korlátozott hozzáférésük volt a globális digitális ökoszisztémához. Ez jól kapcsolódik a Reddit felhasználóinak aktív részvételéhez, akik azért látogatják a platformot, hogy eszmét cseréljenek, új ismereteket szerezzenek és bővítsék tudásukat kedvenc témáikban. Ezzel az új partnerséggel a Reddit is osztja elkötelezettségünket a digitális reklámipar kiegyenlítése és a lehetőségek megteremtése iránt, hogy minden ember és vállalkozás a legjobban tudja felhasználni a digitálís reklámozás lehetőségét” – mondta Gaston Taratuta, az Aleph vezérigazgatója.
“Örülünk, hogy a Reddittel való partnerségünknek köszönhetően a helyi hirdetők Magyarországon új és rendkívül értékes célközönséget érhetnek el. A Reddit aktívan elkötelezett felhasználók egyedülálló közösségét kínálja, akik megosztják egymással a divat, a pénzügyek és a játékok iránti szenvedélyüket, miközben a platformba vetett bizalmukról is tanúbizonyságot tesznek a termék- és márkaajánlások terén” – mondta Nóra Door-Szabó, a Httpool kereskedelmi igazgatója.
Fotó: Scott Graham/unsplash.com