Kalapáti Dóra feladata, hogy tovább erősítse az ABB hazai arculatát, brandjét és megjelenítését.
A szakember 2022. október óta megbízott vezetőként látta el a marketing és kommunikációs vezetői feladatokat.
Az ABB-hez 2018-ban csatlakozott marketing kommunikációs munkatársként. Az elmúlt közel öt év során tevékenysége középpontjában számos ügyfélközpontú kommunikációs és marketingkampány megtervezése, szervezése és irányítása állt, amelyek célja, hogy az ABB Kft.-t az iparág meghatározó szereplőjeként pozícionálják az ügyfelek és partnerek felé. Ennek mentén szervezte a külső és belső rendezvényeket, menedzselte a vállalat pr-tevékenységét és közösségi média felületeit. Ő felelt továbbá az ABB Kft. munkavállalói elkötelezettség fokozásához kapcsolódó tevékenységek kommunikációjáért.
A szakember a Szegedi Tudományegyetem kommunikáció szakán szerzett diplomát, ezt követően másodképzésként az International Business School Budapest – University of Buckingham angol nyelvű, MsC in Marketing Management szakát végezte el.
„Büszke vagyok arra, hogy olyan cégnél dolgozhatok, amelynél kiemelten fontos az innováció, a fenntarthatóság, az integritás és az emberközpontú szemlélet” – mondta el kinevezése kapcsán Kalapáti Dóra.
Kalapáti Dóra 2023. január 16-tól tölti be a marketing és kommunikációs vezetői pozíciót.