A Publicis Groupe Magyarország bejelentette, hogy a Publicis Worldwide és a Leo Burnett globális konszolidációját követően átszervezi az ügynökség magyarországi vezetését is.
Az ügynökség korábbi vezetője, Varga Gábor úgy döntött, hogy április végén elhagyja a Publicis Groupe Magyarországot. Feladatait Polgár Zsuzsa és Majosi Judy üzleti vezérigazgató-helyettes veszi át.

Polgár Zsuzsa közel két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a Publicis Groupe-on belül, és több globális márka, köztük a P&G és a Mondelez globális, több piacra kiterjedő műveleteit irányította. Majosi Judy széleskörű nemzetközi és helyi tapasztalattal rendelkezik, dolgozott az Egyesült Államokban, Németországban, Lengyelországban és Magyarországon olyan márkákon, mint a Telekom, a Mars, a McDonald’s és a Sanofi.
Az ügynökség kreatív tevékenységét a továbbiakban két fő márkanév alá szervezik: a jól ismert Saatchi & Saatchi mellett megjelenik az újonnan indult Leo Constellation, egy új generációs márka, amelyet platform-natív, adatalapú kreatív megoldásokra terveztek. A vezetőváltás jelenleg folyamatban van, és április végére fejeződik be. A Leo Constellation márka helyi bevezetése is elindult, jelenleg az ezzel kapcsolatos szerkezeti és működési változások történnek.