Astoria Com Agency néven indít kommunikációs céget Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs. A boutique ügynökség elsősorban az alapítók tapasztalatára, szakmai networkjére, a szervezet rugalmasságára, ügyfélközpontúságára, valamint a háttércsapat specializált tudására épít.
Az ügynökség a klasszikus PR-feladatokon túl kommunikációs tanácsadást, integrált kampányok, CSR-programok tervezését és megvalósítását, márkaépítési feladatokat és tartalomgyártást is vállal, a válogatott ügyfélkör gondolkodó, hatékony partnere kíván lenni.
„Több éves tervezgetés után indítjuk útjára Ágival az Astoriát – mondta el Kordos Szabolcs ügyvezető. – Az elmúlt években kommunikáltunk már koncertekről, kiállításokról, tévés produkciókról, kulturális és sport programokról. Ismerjük a showbiznisz csillogó világát, ám közel állnak hozzánk a gazdasági témák is. Építettünk CSR-programokat, menedzseltünk videós tartalmakat, adtunk tanácsokat kisvállalkozásoknak és multinacionális cégeknek is. Kiterjedt kapcsolatrendszerünk a médiában és szerencsére az újságírók is jól ismernek bennünket.”
„Munkakapcsolatunk és barátságunk már kiállta az idők próbáját. Hiszünk abban, hogy a mostani gazdasági helyzetben a rugalmas, gyorsan akcióba lendülő és hatékony ügynökségek tudnak reális alternatívát kínálni a sikerorientált cégeknek” – mondta Molnár Ágnes.
A jövőben az ügynökség támogatja majd az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységét. A kapcsolat nem új keletű: Szabolcs évek óta kommunikációs tanácsadóként segíti a szervezet munkáját. Az Astoria Com Agency alapítóinak aktuális referenciái közé tartozik a Budapest Urban Games és a Cégek Éjszakája is.