Arculatot váltott az Elittárs

Hírek

Június közepétől új logóval, valamint a korábbi kék dizájn helyett egy modernebb, barátságosabb zöld színnel várja az egyedülállókat a társkereső oldal.

Az anyacég saját design- és fejlesztő csapattal hajtotta végre a globális imázsváltást, amelynek keretében egy időben újult meg a magyar Elittárs, valamint a szlovák, belga, holland, dán, finn és norvég társoldalai. A rebrandinget a cégcsoport márciusban kezdte az angol EliteSingles oldallal, majd májusban kiterjesztette a többi angolszász, valamint a francia és a svéd piacra, ezt követte júniusban az északi és kelet-közép-európai társkereső oldalak dizájnváltása.

Jeronimo Folgueira, az Elittárs ügyvezetője (a képen) kifejtette az arculatváltás hátterét: „Vállalatunk nagyon gyorsan növekszik, azt szeretnénk, hogy a márka megjelenése ennek megfelelően tükrözze a piaci pozíciónkat. A modernebb, barátságosabb zöld logónkkal vonzóbbak szeretnénk lenni a célcsoportunk számára, akik továbbra is a diplomás és igényes egyedülállók. Emellett az új megjelenéssel hangsúlyozzuk, hogy elkötelezettek vagyunk amellett, hogy mi nyújtsuk a legjobb felhasználói élményt a prémium online társkeresők piacán. Az asztali verzió, valamint a mobil alkalmazás új dizájnjával további célunk, hogy az új, jobban felismerhető márkánk megtestesítse azt a biztonságos és izgalmas társkereső élményt, amelyet felhasználóink az Elittárs tagokhoz való csatlakozás során élnek át.”

SOCIAL MEDIA